فرماندار شهرستان بروجن:

گذر از بحران آبي شهرستان بروجن نيازمند تأمين منابع آبي پايدار است

کد خبر: 155690 تاریخ انتشار: 1400/01/10
نمایش: 644
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن گفت: با توجه به خشکسالي هاي اخير، بايد با برنامه ريزي دقيق براي گذر از بحران آبي شهرستان به دنبال تأمين منابع آبي پايدار باشيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه وزارت نيرو که با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و مديران عامل آب و فاضلاب و آب منطقه اي چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولان شهرستان برگزار شد گفت: خشکسالي‌هاي اخير و کمبود بارش‌هاي زمستاني 95 درصد از دشت‌هاي چهارمحال و بختياري به‌ويژه دشت‌هاي سفيددشت و فرادنبه را به دشت‌هاي ممنوعه و يا ممنوعه بحراني تبديل کرده است.
مسعود ملکي افزود: متأسفانه عمر مفيد چاه‌هاي استحصال آب شرب به يک سال رسيده و نيازمند آب خارج از حوزه هستيم.
ملکي اظهار کرد: بيش از هر زمان ديگر تأمين آب پايدار براي دشت‌هاي شهرستان بروجن ضروري بوده تا سلامت مردم در تأمين و استفاده از آب شرب سالم و بهداشتي به خطر نيفتد.
وي اضافه کرد: براي گذر از بحران تابستان 2 حلقه چاه جديد در شهر بروجن، يک حلقه در شهر سفيددشت و يک حلقه نيز در روستاي امام‌قيس حفر شده و به‌زودي وارد شبکه اصلي خواهد شد.
فرماندار بروجن گفت: به‌منظور‌ جلوگيري از قطعي و جيره‌بندي آب، نيازمند همراهي و مشارکت بيش از پيش مردم در صرفه‌جويي و استفاده بهينه از منابع آب هستيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08