12 فروردين، روز جمهوري اسلامي ايران

کد خبر: 155695 تاریخ انتشار: 1400/01/12
نمایش: 609
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 12 فروردين، روز به ثمر نشستن خون شهيدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفين را گرامي داشت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 12 فروردين، روز به ثمر نشستن خون شهيدان، روز بعثت انقلاب و روز استقرار حکومت مستضعفين را گرامي داشت.
متن پيام به شرح زير است:
دوازدهم فروردين ۱۳۵۸، روز تحقق عصاره تلاش هاي تاريخي ملت ايران در دستيابي به آرزوهاي ديرين و يکي از تأثيرگذار‌ترين روزهاي تاريخ اسلام و ايران است. در اين روز، پيروزي جمهوري اسلامي ايران با رأي حداکثري امت هميشه در صحنه، به رهبري امام خميني (ره)، مُهر تأييد گرفت.
در روز دوازدهم فروردين ۱۳۵۸، اميد و خون تازه اي در رگ هاي خشکيده ملت هاي مظلوم و مستضعف جهان جاري شد و مردم جهان را به انديشه اي نوين و تأثيرگذار براي ساختن جامعه اي نو و اسلامي، دلگرم و اميدوار کرد و به تمامي مردم آزاده جهان و به ويژه مسلمانان ثابت شد که آموزه هاي اسلام ناب محمدي (ص)، پشتوانه و رهايي بخش جهانيان است.
اينجانب 12 فروردين، بهار استقلال و آزادي ايرانيان را گرامي داشته و سالگرد استقرار نظام جمهوري اسلامي را به عموم ملت شجاع و هميشه درصحنه ايران و به ويژه مردم شريف شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي‌کنم و موفقيت همگان را در راستاي آرمان هاي بلند امام راحل (ره) و منويات مقام معظم رهبري (مدظله العالي) از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن


 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08