ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 155712 تاریخ انتشار: 1400/01/16
نمایش: 668
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به دستورالعمل ستاد ملي کرونا براي شهرستان هاي قرمز گفت: مشاغل گروه هاي 2، سه و چهار تعطيل مي باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا با اشاره به دستورالعمل ستاد ملي کرونا براي شهرستان هاي قرمز گفت: فعاليت گروه هاي شغلي 2، سه و چهار تعطيل مي باشد.
مسعود ملکي اظهار داشت: همچنان هرگونه اجتماع فرهنگي، مذهبي، مراسم شادي، عزا و مجالسي که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان ممنوع است و با متخلفان احتمالي برخورد جدي مي شود.
ملکي با اشاره به وضعيت قرمز اين شهرستان گفت: ورود خودروهاي با پلاک غير بومي به شهرستان بروجن ممنوع بوده و به منظور کمک به فاصله گذاري اجتماعي همچنان طرح محدوديت تردد شبانه از ساعت 22 لغايت 3 صبح با جديت بيشتر پيگيري خواهد شد.
وي خواستار تشديد بازرسي ها و نظارت ها بر بازار و اصناف در سطح شهرستان شد و تاکيد کرد: در صورت مشاهده عدم رعايت دستورالعمل ها با متخلفان احتمالي برخورد قانوني و به دستگاه قضايي معرفي خواهند شد.
فرماندار بروجن با اشاره به افزايش مراجعه افراد با علائم مشکوک به کرونا تاکيد کرد: بايد نسبت به اجراي دستوالعمل هاي بهداشتي اهتمام لازم را داشت و همچنان استفاده از ماسک، رعايت فاصله‌گذاري اجتماعي و اجتناب از حضور در تجمعات ضروري است.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08