فرماندار شهرستان بروجن:

کارشکني‌ها در تأمين آب شرب پذيرفتني نيست

کد خبر: 155765 تاریخ انتشار: 1400/01/31
نمایش: 632
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به اينکه تنها راه گذر از بحران آبي اين شهرستان، تأمين آب پايدار از طريق طرح هاي خارج از حوزه مي باشد؛ بر ضرورت تکميل و بهره برداري هر چه سريع تر پروژه انتقال آب بن _ بروجن تأکيد کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: خشکسالي هاي اخير و کاهش بارندگي هاي سالانه، دشت هاي سفيد دشت و فرادنبه را به دشت هاي ممنوعه و ممنوعه بحراني تبديل کرده است و بخشي از آب مورد نياز اين دو شهر به صورت سيار تأمين مي شود.
مسعود ملکي با اشاره به اينکه تنها راه گذر از بحران آبي شهرستان بروجن، تأمين آب پايدار از طريق طرح هاي خارج  از حوزه  مي باشد؛ بر ضرورت تکميل و بهره برداري  هر چه سريع تر  پروژه انتقال آب بن بروجن به عنوان يکي از  31 طرح بزرگ و  اولويت دار دولت دوازدهم تأکيد کرد.
وي افزود: از مجموع 161 کيلومتر خط انتقال اصلي اين طرح آبرساني، 35 کيلومتر در حوزه شهرستان بروجن است که کمتر از 7 کيلومتر از اين مسير لوله گذاري نشده است.
ملکي اظهار کرد: عمليات احداث مخزن شماره 3 اين طرح نيز به رغم پرداخت ديون و تعهدات قرارداد پيمانکار، متأسفانه به کندي در حال پيشرفت بوده و کم کاري پيمانکار محسوس است.
فرماندار بروجن با تأکيد بر اينکه در تأمين آب شرب سالم و بهداشتي هيچ کوتاهي و کارشکني قابل پذيرش نيست اضافه کرد: به پيمانکار اين قسمت از طرح 10 روز کاري مهلت داده شده که در صورت عدم پيشرفت، نسبت به پيگيري از طريق مراجع قضايي و خلع يد پيمانکار و انتخاب پيمانکار جديد از سوي آب منطقه اي چهارمحال و بختياري اقدام خواهد شد.
مسعود ملکي ابراز اميدواري کرد که با توجه به فعال بودن پروژه در حوزه شهرستان بروجن در ماه هاي آينده شاهد تکميل لوله گذاري و مخزن شماره 3 و بهره برداري از اين طرح ملي باشيم.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08