شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 155812 تاریخ انتشار: 1400/02/10
نمایش: 573
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تکريم معلمان به ويژه در هفته بزرگداشت مقام معلم بايد در اولويت برنامه‌ها باشد و ضروري است تمام دستگاه‌ها در اجراي برنامه‌هاي بزرگداشت مقام معلم مشارکت فعال داشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي آموزش و پرورش گفت: معلمان جايگاه ارزشمندي در جامعه دارند و در دوران شيوع کرونا با نگاهي جهادي توانستند به وظايف خود در عرصه خطير علم آموزي به خوبي عمل کنند.
مسعود ملکي افزود: تکريم معلمان به ويژه در هفته بزرگداشت مقام معلم بايد در اولويت برنامه ها باشد و ضروري است تمام دستگاه ها با رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي در اجراي برنامه‌هاي بزرگداشت مقام معلم مشارکت فعال داشته باشند.
ملکي تاکيد کرد: تمامي دستگاه‌ها و نهادها موظف به همکاري در راستاي ارتقا جايگاه اين نهاد و اجراي مصوبات و تصميمات شوراي آموزش و پرورش هستند.
گفتني است در اين جلسه ضمن ارائه گزارش عملکرد مديريت آموزش و پرورش شهرستان، در خصوص تمهيدات لازم جهت برگزاري امتحانات دانش آموزان پايه هاي نهم و دوازدهم، آزمون هاي ورودي مدارس تيزهوشان و نمونه دولتي و برنامه هاي هفته گراميداشت مقام معلم برنامه ريزي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08