بيست و هفتم ارديبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومي

کد خبر: 155942 تاریخ انتشار: 1400/02/26
نمایش: 546
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 27 ارديبهشت "روز ملي ارتباطات و روابط عمومي " را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه داران اطلاع رساني تبريک گفت.
فرماندار شهرستان بروجن در پيامي 27 ارديبهشت "روز ملي روابط عمومي و ارتباطات " را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه داران اطلاع رساني تبريک گفت.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام "مسعود ملکي" به شرح زير است:

 بسم الله الرحمن الرحيم
نقش برجسته روابط عمومي در هر مجموعه اي به عنوان آينه اي شفاف در دريافت و انعكاس واقعيت ها بر كسي پوشيده نيست و طراوت و بالندگي در تعامل سازمان ها و جامعه، هنر بزرگ روابط عمومي است.
بي‌شک دنياي امروز، دنياي ارتباطات است و نقش اصحاب رسانه به عنوان مشعل داران توسعه آگاهي که با به‌کارگيري هنر، مهارت، تدبير و دانش خود، فضايي سالم براي اطلاع رساني شفاف و ارتباطات اثربخش بين مردم و سازمان‌ها را فراهم مي‌کنند، انکارناپذير بوده و قابل تقدير است.
اينجانب حس مسئوليت پذيري و تلاش هاي بي وقفه، خدمات ارزنده حوزه روابط عمومي و ارتباطات را صميمانه ارج نهاده و فرارسيدن روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي تلاشگران فرهيخته عرصه آگاهي بخشي، روابط عمومي و رسانه در شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض کرده و براي فعالان ارجمند اين عرصه در سال توليد، پشتيباني ها و مانع زدايي ها از خداوند تبارک و تعالي توفيق روز افزون خواستارم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08