پيام تشکر فرماندار بروجن در پي حضور پرشور مردم در انتخابات

کد خبر: 156146 تاریخ انتشار: 1400/03/29
نمایش: 573
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي از حضور حماسي و مشارکت گسترده مردم شريف شهرستان بروجن در انتخابات سيزدهمين دوره رياست جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام مسعود ملکي به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
درود خدا به روح پرفتوح امام راحل، شهيدان انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي و شهداي مدافع حرم و شما مردم مومن، ولايتمدار و هميشه در صحنه شهرستان بروجن که بار ديگر با هوشياري و يکدلي همگام و هم صدا با ملت بزرگ ايران براي تجديد بيعت با آرمانهاي مقدس بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران حضرت امام خميني (ره) و در لبيک به فرمان ولي امر مسلمين جهان حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي) و با حضور پرشور و شعور خود پاي صندوق هاي رأي حماسه اي ديگر را رقم زديد.
بدون شک انتخابات مظهر اقتدار ملي و صحنه تبلور عيني جمهوريت نظام اسلامي است و اين حضور گسترده و معنا‌دار باعث افزايش اعتبار نظام مقدس جمهوري اسلامي در صحنه روابط بين‌الملل و ارتقاء جايگاه امنيت ملي و تسريع در رشد و شکوفايي و توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.
اينجانب به عنوان خدمتگزار شما مردم مومن و انقلابي در شهرستان بروجن برخود لازم مي‌دانم ضمن تشکر ويژه از تمامي نيروهاي نظامي، انتظامي، امنيتي و قضايي که در برقراري نظم، امنيت و آرامش در سطح منطقه تلاش‌هاي فراواني داشتند قدرداني نموده و از مشارکت و حضور حماسي شما مردم فهيم، مومن وانقلابي شهر و روستاهاي شهرستان بروجن در انتخابات 28 خرداد 1400 و همه نامزدهاي محترم و اعضاء ستادها، طرفداران آن‌ها، اصحاب رسانه و همه دست‌اندرکاران برگزاري انتخابات اعم از عوامل اجرايي، نظارتي، و نيروهاي تدارکاتي و ... که با زحمت هاي شبانه روزي و چند ماهه خود انتخاباتي سالم، قانونمند، با نشاط را در سطح شهرستان رقم زدند صميمانه سپاسگزاري کرده و سربلندي و سرافرازي ايران اسلامي را از خداوند متعال خواهانم.
ضمن تبريک به رئيس‌جمهوري منتخب و همچنين منتخبان مردم شهرستان بروجن در شوراهاي اسلامي، اميد است مسيرهاي رشد، توسعه، ترقي و تعالي کشور و شهرستان روز به روز هموارتر شود.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن  

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08