ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 156240 تاریخ انتشار: 1400/04/19
نمایش: 867
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه با افزايش بيماران مثبت و بستري‌هاي کرونايي در بيمارستان بروجن، اين شهرستان در وضعيت قرمز قرار گرفته گفت: اصناف، بازاريان و اقشار مختلف مردم با همکاري در اجراي محدوديت‌هاي کرونايي ياري‌گر ستاد شهرستاني مقابله با کرونا و کادر درمان در کنترل اين بيماري ويروسي باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد شهرستاني مقابله با کرونا گفت: طي دو هفته اخير و با افزايش بيماران مثبت و بستري‌هاي کرونايي در بيمارستان بروجن، اين شهرستان در وضعيت قرمز قرار گرفته است.
مسعود ملکي اظهار کرد: بر اساس آخرين آمار رسمي و از ابتداي تيرماه تا کنون 394 بيمار کرونايي مثبت شناسايي شده که اين رقم نسبت به ماه‌هاي گذشته با افزايش چند برابري همراه بوده است.
ملکي افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملي مديريت بيماري کرونا فعاليت صنوف در گروه هاي شغلي 2، 3 و 4 در شهرهاي قرمز ممنوع اعلام شده است.
وي با تأکيد بر اينکه گذر از وضع موجود همچنان نيازمند همراهي و مشارکت مردم در رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و پرهيز از برگزاري دورهمي‌ها و تجمعات است افزود: اصناف، بازاريان و اقشار مختلف مردم با همکاري در اجراي محدوديت‌هاي کرونايي ياري گر ستاد شهرستاني مقابله با کرونا و کادر درمان در کنترل اين بيماري ويروسي باشند.
فرماندار بروجن گفت: به رغم تشديد محدوديت ها و انسداد مسيرهاي دسترسي به پارک ها، بوستان ها، تالاب ها و اماکن زيارتي متأسفانه شاهد هجوم گردشگران و مسافران در اين مراکز هستيم و اين در حالي است که کنترل و اعمال محدوديت در محورهاي مواصلاتي تنها با مصوبه و ابلاغ ستاد ملي مديريت بيماري کرونا امکان پذير است.
مسعود ملکي اظهار کرد: با مالکان خودروهاي با پلاک غير بومي و داراي ترددهاي غير ضرور با جريمه 1 ميليون توماني برخورد خواهد شد و محدوديت تردد شبانه از ساعت 22 تا 3 صبح همچنان ادامه خواهد داشت.
ملکي با بيان اينکه از ابتداي سال جاري تا کنون 1684 بازرسي مشترک توسط 126 اکيپ صورت گرفته است خواستار تشديد بازرسي و نظارت ها بر رعايت دستورالعمل هاي بهداشتي توسط گشت هاي بازرسي در سطح شهرستان شد.
وي گفت: گشت‌هاي مشترک بهداشتي نحوه رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي در اماکن عمومي، بازار، پايانه مسافربري، ناوگان حمل و نقل عمومي و... را رصد کرده و با عاملان تهديد عليه بهداشت عمومي برخورد جدي و قانوني خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08