شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 156262 تاریخ انتشار: 1400/04/22
نمایش: 761
اخبار
جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن با حضور مسعود ملکي فرماندار، امام جمعه بروجن و ساير اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي آموزش و پرورش سالروز پيوند آسماني حضرت علي (ع) و حضرت فاطمه (س) و روز ازدواج را تبريک گفت و بيان داشت: بايد براي ازدواج آسان در جامعه فرهنگ سازي شود و مردم و مسئولان در جهت نهادينه کردن فرهنگ ازدواج آسان تلاش کنند تا زمينه ازدواج جوانان فراهم شود.
مسعود ملکي ضمن تشکر و قدرداني از همکاري گسترده مجموعه آموزش و پرورش در برگزاري انتخابات ۲۸ خرداد گفت: با توجه به شيوع بيماري کرونا و مشکلات ناشي از آن، فرهنگيان در ادامه مسير همچنان استوار ماندند و چرخ آموزش را به حرکت در آوردند و نگذاشتند در تعليم و تربيت وقفه‌اي ايجاد شود.
ملکي با اشاره به اينکه کار آموزش طاقت فرساست و براي دستيابي به جايگاه‌هاي برتر نياز به تلاش و همت والاست گفت: کسب رتبه اول براي دومين سال پياپي در امتحانات نهايي در استان و کسب رتبه هاي مختلف آموزشي شهرستان در سال گذشته، نشان از همدلي و تلاش خوب مجموعه آموزش و پرورش اين شهرستان است که جا دارد از اين زحمات به نحوه شايسته تقدير گردد.
در اين جلسه در خصوص تمديد اجاره بهاي مدارس غير انتفاعي، تعيين ميزان شهريه مدارس غير دولتي با احتساب خوابگاهي و غير خوابگاهي بودن و تعيين محدوده ثبت نام مدارس بحث و تبادل نظر شد و تصميماتي اتخاذ گرديد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08