فرماندار شهرستان بروجن:

7 ميليارد تومان اعتبار تملک دارايي به بخش بلداجي اختصاص يافت.

کد خبر: 156269 تاریخ انتشار: 1400/04/23
نمایش: 736
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: در سال جاري و از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان افزون بر 7 ميليارد تومان اعتبار براي پروژه هاي عمراني بخش بلداجي اختصاص يافت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، جلسه شوراي اداري بخش بلداجي به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، امام جمعه و بخشدار بلداجي و جمعي از مسئولان استاني، شهرستاني و بخش در محل بخشداري بلداجي برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن خواستار تلاش بيشتر مسئولان در جهت خدمت بهتر به مردم شد و گفت: مسئولان شهرستان با جديت و دلسوزي بيشتر در جهت خدمت رساني به مردم کوشا باشند.
مسعود ملکي اظهار کرد: در سال جاري افزون بر ۷ ميليارد تومان از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان براي بخش بلداجي مصوب شده است.
ملکي افزود: علاوه بر مبلغ فوق، از محل اعتبارات فصول کشاورزي و منابع طبيعي، آموزش و پرورش و حمل و نقل جاده اي سطح شهرستان که بالغ بر ۹ ميليارد تومان مي‌باشد در اين بخش نيز هزينه خواهد شد.
وي با اشاره به وجود ظرفيت هاي گردشگري در بخش بلداجي گفت: توسعه گردشگري باعث رونق اقتصادي، اشتغالزايي، درآمد پايدار مي‌شود و در سال جاري ۱ ميليارد تومان از محل اعتبارات تملک دارايي هاي سرمايه اي شهرستان براي ايجاد زير ساخت هاي گردشگري چغاخور هزينه مي‌شود.
ملکي خواستار تهيه طرح جامع گردشگري چغاخور توسط اداره ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي در اسرع وقت شد.
حجت الاسلام والمسلمين رحماني ضمن تشکر از فعاليت‌ها و اقدامات ارزنده نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي و فرماندار خواستار توجه بيشتر ساير مسئولان در حوزه‌هاي مختلف فرهنگي، اجتماعي، عمراني و... در بخش بلداجي شد.
امام جمعه بلداجي افزود: توجه به موضوع اشتغال و پر کردن اوقات فراغت جوانان از عوامل مهم در کاهش آسيب هاي اجتماعي است و برنامه ريزي در اين حوزه را ضروري عنوان کرد.
لازم به ذکر است تامين زمين جهت طرح اقدام ملي مسکن، حل مشکل آب شرب روستاهاي بخش بلداجي، رفع معضل سايت دفن زباله و ايجاد زير ساخت هاي شهرک هاي گلخانه اي و مجتمع‌هاي دامپروري از مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08