ستاد شهرستاني مقابله با کرونا

کد خبر: 156290 تاریخ انتشار: 1400/04/29
نمایش: 748
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعطيلات پيش رو گفت: طرح کنترل مبادي ورودي اين شهرستان در ۲ ورودي از سمت مبارکه و دهاقان اجرايي خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن با اشاره به تعطيلات پيش‌رو گفت: طرح کنترل مبادي ورودي اين شهرستان در ۲ ورودي از سمت مبارکه و دهاقان اجرايي خواهد شد.
مسعود ملکي گفت: کليه اماکن تفريحي، گردشگري، تالاب ها، پارک ها، بوستان ها و... با هدف جلوگيري از اجتماع مردم و پيشگيري از شيوع کرونا تا اطلاع ثانوي تعطيل مي‌باشد.
ملکي افزود: همچنين کليه مسيرهاي دسترسي به تفريحگاه سياسرد بروجن و امامزاده حمزه‌علي بلداجي مسدود شده و اتراق، برپايي چادر و پارک خودرو در اماکن مذکور ممنوع مي‌باشد.
وي اظهار کرد: برگزاري هرگونه مراسم عزا، عروسي و مجالسي که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستاهاي شهرستان ممنوع است و با عاملان ايجاد کانون‌هاي جمعيتي و تهديد عليه بهداشت عمومي برخورد خواهد شد.
ملکي گفت: گذر از وضع موجود همچنان نيازمند همراهي و مشارکت مردم در رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي و پرهيز از برگزاري دورهمي‌ها و تجمعات است.
سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن گفت: هم‌اکنون واکسيناسيون در 13 مرکز شهري و روستايي سطح شهرستان با استفاده از واکسن‌هاي "کووبرکت" و "آسترازنکا" درحال انجام است.
محمد حسن کرمي افزود: تاکنون 9 هزار نفر از جوامع هدف براساس شرايط سني و زمان‌بندي اعلام شده از طريق سامانه سلامت (salamat.gov.ir) دوز اول و دوم را دريافت نموده و با آغاز به‌کار دومين مرکز تجميعي واکسيناسيون در محل درمانگاه صادقيه و افزايش ظرفيت تزريق تا 2500 دوز در روز، واکسيناسيون با شتاب بيشتري دنبال خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08