ديدار منتخبان ششمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر بروجن با فرماندار

کد خبر: 156298 تاریخ انتشار: 1400/04/31
نمایش: 722
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: تعامل، همکاري، توجه به قانون و برنامه ريزي صحيح در مجموعه مديريت شهري از مهمترين عوامل دستيابي به رضايت مردم و رسيدگي به مسائل و مشکلات شهروندان است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن ضمن تبريک به اعضاي منتخب ششمين دوره شوراي اسلامي شهر بروجن گفت: اکنون که با توفيق خداوند مورد اعتماد مردم قرار گرفته ايد؛ با فعاليت خود موجبات اعتمادسازي بيشتر مردم به خدمتگزاران خود را فراهم سازيد.
مسعود ملکي نسبت به آشنايي اعضاي شوراي شهر با قوانين و مقررات شورا و شهرداري ها تاکيد و يکي از وظايف مهم را نظارت بر عملکرد شهرداري عنوان کرد.
ملکي ضمن تاکيد بر جايگاه بسيار مهم و تاثيرگذار شوراي اسلامي شهر و شهرداري در خدمت رساني به مردم اظهار داشت: تعامل، همکاري، توجه به قانون و برنامه ريزي صحيح در مجموعه مديريت شهري مهمترين عوامل دستيابي به رضايت مردم، خدمت رساني و رسيدگي به مسائل و مشکلات شهروندان است.
فرماندار بروجن افزود: بايد همگي تلاش کنيم با همدلي، صميميت و به دور از هرگونه حاشيه در راستاي حل مشکلات، پيشرفت و توسعه در ابعاد مختلف در جهت خدمت هر چه بيشتر و بهتر به مردم شريف گام برداريم.
در ادامه جلسه اعضاي ششمين دوره شوراي اسلامي شهر بروجن به بيان ديدگاه‌ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08