بررسي مسائل و مشکلات شهرهاي سفيددشت، فرادنبه، نقنه، بروجن

کد خبر: 156489 تاریخ انتشار: 1400/06/10
نمایش: 884
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: شوراهاي اسلامي شهرها نقش بسيار مهمي در ارتقا و پيشرفت شهرها، ارائه خدمات بهتر به مردم و افزايش اميد در جامعه دارند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نشست‌هاي بررسي مسائل و مشکلات حوزه مديريت شهري در شهرهاي سفيد دشت، فرادنبه، نقنه و بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، شهرداران، اعضاي شوراي اسلامي شهرها و جمعي از مسئولان شهرستان در محل شهرداري‌هاي تابعه برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن گفت: شوراهاي اسلامي شهرها نقش بسيار مهمي در ارتقا و پيشرفت شهرها، ارائه خدمات بهتر به مردم و افزايش اميد در جامعه دارند.
مسعود ملکي خواستار تلاش بيشتر مسئولان در جهت خدمت رساني بهتر به مردم، بررسي، رفع مشکلات و اولويت بندي مسائل و مشکلات با توجه به شرايط موجود شد.
ملکي با بيان اينکه کارها بايد به صورت ميداني انجام شود گفت: هدف ما از بازديد همه نقاط شهرستان، بررسي مسائل و رفع مشکلات موجود است.
وي تامين آب شرب، رفع مشکلات زيست محيطي صنايع، بهسازي معابر شهري، مشکلات قطب‌هاي دامداري و صنعتي، توسعه زيرساخت‌هاي ورزشي و.... را از جمله موارد مطرح شده در اين جلسات عنوان کرد.
گفتني است جانمايي چاه آب در شهر سفيددشت، انجام ورودي و خروجي سفيددشت، اجراي روکش آسفالت محور دهنو_سفيددشت، اصلاح باقيمانده شبکه آب شرب و تکميل شبکه فاضلاب شهر فرادنبه، رفع مشکلات مجتمع هاي گلخانه‌اي و دامداري شهر فرادنبه، تعيين تکليف مجتمع گلخانه‌اي و دامداري شهر نقنه، پيگيري مسکن مهر شهر نقنه، نصب علائم و آسفالت مسير نقنه_همگين و... از ديگر موضوعات مطرح شده بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08