بررسي مسائل حوزه کشاورزي و منابع طبيعي شهرستان بروجن

کد خبر: 156521 تاریخ انتشار: 1400/06/16
نمایش: 875
اخبار
جلسه بررسي مسائل حوزه کشاورزي، منابع طبيعي شهرستان بروجن با دستور کار بررسي و رفع مشکل گازرساني به مجتمع‌هاي گلخانه اي و دامداري اين شهرستان به رياست فرماندار برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه بررسي مسائل حوزه کشاورزي، منابع طبيعي و آبخيزداري شهرستان بروجن با دستور کار بررسي و رفع مشکل گازرساني به مجتمع‌هاي گلخانه اي و دامداري اين شهرستان به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور سرپرست شرکت گاز استان، جمعي از مسئولان استان و شهرستان در سالن اجتماعات شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه اولويت در سال جاري بهبود معيشت مردم و ايجاد اشتغال است گفت: مسئولان دستگاه هاي اجرايي بايد با همکاري و تعامل سازنده زمينه توسعه اشتغال را فراهم کنند تا ضمن ايجاد فرصت‌هاي شغلي، شاهد کاهش نرخ بيکاري و جهش توليد در شهرستان باشيم.
مسعود ملکي نسبت به احداث و توسعه مجتمع‌هاي گلخانه اي و دامداري، استفاده بهينه از منابع آب و افزايش بهره وري محصولات کشاورزي تأکيد کرد.
ملکي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم از قبيل آب، برق، گاز و... را لازمه تحقق شهرک‌هاي گلخانه‌اي عنوان کرد و افزود: بر اساس آيين نامه گاز رساني واحدهاي توليدي، صنعتي و با توجه به زيرساخت‌هاي موجود، مجوز گازرساني براي 132 هکتار زمين کشاورزي صادر شده است.
وي خواستار پيگيري جهاد کشاورزي و شرکت گاز به منظور تسريع در عمليات گازرساني به مجتمع‌هاي گلخانه اي در سطح شهرستان شد.
فرماندار بروجن گفت: قول مساعد توسط شرکت گاز استان در خصوص گازرساني به مجتمع دامداري بروجن حداکثر تا ابتداي آبان ماه داده شد.
 
 
 
.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08