تقويت منابع آبي با طرح‌هاي آبخيزداري

کد خبر: 156755 تاریخ انتشار: 1400/07/25
نمایش: 560
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: اجراي طرح‌هاي آبخيزداري و آبخوانداري در تقويت منابع آبي و مقابله با خشکسالي اين شهرستان موثر است.








به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه بررسي مسائل حوزه کشاورزي، منابع طبيعي، آبخيزداري و منابع آب اين شهرستان، اجراي طرح‌هاي آبخيزداري و آبخوانداري را در تقويت منابع آبي، مقابله با خشکسالي و افزايش رشد اقتصادي موثر عنوان کرد.
مسعود ملکي با بيان اينکه اولين قدم ﺑﺮاي رسيدن ﺑﻪ اﻫﺪاف آﺑﺨﻴﺰداري،اﻧﺠﺎم ﻣﻄﺎﻟﻌﺎت ﺟﺎﻣﻊ است گفت: طرح مطالعاتي جامع در حوزه آبخيزداري و آبخوانداري شهرستان بروجن توسط منابع طبيعي و آبخيزداري استان تهيه شود.
ملکي با اشاره به توسعه کشت گلخانه‌اي به منظور مديريت منابع آب و افزايش بهره وري در سطح شهرستان خواستار تسريع در رفع مشکلات زير ساختي از قبيل آب، برق، گاز و... شد.
تسريع در آغاز عمليات اجرايي سد ‌آقبلاغ و تکميل عمليات لوله گذاري پروژه بن _ بروجن در حوزه استحفاظي شهرستان از ديگر موضوعات مهم مطرح شده در اين جلسه بود.
 اين جلسه با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، مديرعامل شرکت آب منطقه اي، مدير کل جهاد کشاورزي و مدير کل منابع طبيعي و آبخيزداري چهارمحال و بختياري و جمعي از مسئولان شهرستاني در محل فرمانداري برگزار شد.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08