شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 156795 تاریخ انتشار: 1400/08/04
نمایش: 544
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن ارتقاي کمي و کيفي خدمات‌رساني به مردم از طريق دستگاه‌هاي اجرايي اين شهرستان را ضروري عنوان و تاکيد کرد: اتحاد، انسجام و فاصله از حاشيه‌ها باعث رونق در امور مختلف و تسريع در روند توسعه بخش‌هاي مختلف خواهد شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه شوراي اداري اين شهرستان تاکيد کرد: شرايط شيوع ويروس کرونا نسبت به موج پنجم بهتر شده اما خطر همچنان در کمين مردم است و واکسيناسيون گروه‌هاي هدف در برابر ويروس کرونا بايد جدي گرفته شود زيرا خودداري از تزريق اين واکسن سلامت جامعه را به خطر مي‌اندازد.
ملکي افزود: تمامي کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي، فرهنگيان، دانش‌آموزان هدف، اقشار و اصناف بايد واکسن خود را عليه ويروس کرونا تزريق و مسئولان مربوطه بايد گزارش آن را براي فرمانداري ارسال کنند.
وي تصريح کرد: دستگاه‌هاي اجرايي، شهرداري‌ها و شرکت‌هاي خدمات‌رسان در شهرستان بروجن خدمات خود را براساس کارت واکسيناسيون به ارباب‌رجوع ارائه دهند.
ملکي يادآور شد: دورکاري کارکنان دستگاه‌هاي اجرايي لغو شده و نيروهاي اداري بايد در محل کار حاضر باشند و بهانه‌اي در اين راستا پذيرفته نيست، مگر براي افرادي که بيمار و داراي گواهي پزشکي هستند.
رئيس شوراي اداري شهرستان بروجن اظهار داشت: اعضاي شوراهاي اسلامي شهرها و روستاها در اين شهرستان حق مکاتبه فردي با دستگاه‌هاي اجرايي را ندارند و انجام نامه‌نگاري‌هاي اداري تنها با امضاي رئيس و نايب‌رئيس هر شورا امکان‌پذير است.
وي با اشاره به نزديک بودن فصل سرما گفت: بخشداري‌ها، شهرداري‌ها، دهياري‌هاي و دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن نسبت به بازديدهاي ميداني و پاک‌سازي پل‌ها، جوي و جدول، قنات‌ها، سدها و بندهاي خاکي شهرستان اقدام کنند تا در زمان بارندگي و وقوع بحران‌هاي احتمالي با مشکلي مواجه نشويم.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي نيز با اشاره به سفرهاي دوره اي رئيس جمهوري و اعضاي هيأت دولت به استان هاي کشور گفت: برنامه هاي توسعه اي چهارمحال و بختياري براي ارائه و گرفتن مصوبه از هيأت دولت در سفر آتي آيت الله رئيسي به اين استان آماده شود..
حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري اظهار کرد: مديران تمامي دستگاه‌هاي اجرايي استاني و شهرستاني تا لحظه آخر مسئوليت، بايد به وظايف خود عمل کنند اما امروز برخي ادارات استان رها است و ضرورت دارد تا هر چه زودتر استاندار چهارمحال و بختياري تعيين شود.
وي يادآور شد: نمايندگان مردم چهارمحال و بختياري در مجلس شوراي اسلامي به‌صورت مرتب پيگير اين موضوع هستند زيرا يک روز تاخير در انجام اين مهم، به ضرر استان است.
جعفري  با اشاره به ايمني ۸۰ درصدي افراد در برابر ويروس کرونا پس از تزريق واکسن گفت: تمامي مسئولان، معتمدان و افرد صاحب‌نفوذ، وظيفه دارند تا گروه‌هاي هدف را براي انجام واکسيناسيون توصيه و تشويق کنند.
عضو کميسيون کشاورزي، آب و منابع‌طبيعي مجلس شوراي اسلامي در بخش ديگري از سخنان خود به ادامه و استمرار روند خشکسالي در چهارمحال و بختياري اشاره و تصريح کرد: وضعيت استان از نظر بارش‌ها پيش‌بيني‌هاي پاييز مطلوب نيست.
جعفري ممنوع شدن کشت محصولات پُرآب‌بر در چهارمحال و بختياري و شهرستان بروجن را ضروري دانست و اظهار داشت: توسعه کشت‌هاي گلخانه‌اي به‌طور ويژه در دستور کار مسئولان مرتبط استاني و شهرستاني قرار گيرد.
معاون شبکه بهداشت و درمان شهرستان بروجن نيز با اشاره به تسريع در روند واکسيناسيون گفت: از ابتداي امسال تا سوم آبان ماه 27 هزار و 977 مورد نمونه گيري براي تشخيص بيماري کرونا انجام شده که از اين تعداد نتيجه تست 10 هزار و 288 مورد مثبت اعلام شده و در اين مدت 126 نفر جان خود را از دست دادند.
زهره شيراني اظهار کرد: از ابتداي تيرماه امسال تا کنون 80 هزار و 440 دوز واکسن نوبت نخست و 52 هزار و 312 دوز واکسن نوبت دوم عليه ويروس کرونا در شهرستان بروجن تزريق شده است.
شيراني افزود: به مرحله سخت واکسيناسيون يعني مقاومت ها در برابر تزريق واکسن رسيده ايم که امر مهم اقناع سازي نيازمند همراهي و مشارکت مردم و مسئولان است.
وي تاکيد کرد: هدف ملي براي رسيدن به ايمني در برابر ويروس کرونا واکسيناسيون 90 درصدي جامعه هدف عليه اين ويروس است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08