پيام تبريک فرماندار بروجن به مناسبت روز دانشجو

کد خبر: 157051 تاریخ انتشار: 1400/09/16
نمایش: 611
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي 16 آذر ماه، روز دانشجو را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن با صدور پيامي 16 آذر ماه، روز دانشجو را به جامعه علمي و دانشگاهي کشور و دانشجويان تبريک گفت.
متن مسعود ملکي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
16 آذر ماه يادآور استکبارستيزي و هويت خواهي نسل فرهيخته، انديشمند و متفکر کشور و ايستادگي در مقابل استبداد وخودکامگي است، يادآور روزي است که دانشجويان با نثار خون خود طنين آزادي و حق طلبي را در محيط علم و دانش فرياد زدند تا آينده اي روشن براي جامعه ترسيم نمايند.
امروز دانشجويان و دانشگاهيان ما ميراث داران خون‌هاي پاک دانشجويان شهيد آن زمان و نيز فداکاري هزاران جوان ديگري هستند که براي پيروزي و به ثمر نشستن انقلاب بزرگ ملت ايران و استحکام پايه‌هاي استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي مجاهدت و ايثار کردند و از همه هستي خود گذشتند.
دانشجويان ما با حضور در صحنه‌هاي مختلف انقلاب به ويژه هشت سال دفاع مقدس، دوران سازندگي، دفاع از حريم حرم و مبارزه با تهاجم هاي فرهنگي و جنگ نرم اثبات نمودند که در راه اعتلاي آرمان هاي والاي انقلاب و پاسداشت خون شهيدان و حراست از خاک و کيان اين مرز و بوم از هيچ تلاشي دريغ ننموده و در اين راه حماسه هاي عظيم آفريده اند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي عرصه علمي کشور و تبريک اين روز به تمامي رهپويان راه علم و آگاهي به ويژه اساتيد و دانشجويان شهرستان بروجن، اميدوارم پرچم پر افتخار جمهوري اسلامي ايران با همدلي و اتحاد اقشار مختلف جامعه و بالاخص تلاش جامعه علمي و دانشگاهي همواره در اهتزاز باشد و در سايه عنايت خداوند و تلاش هاي دانشگاهيان در راستاي کسب دانش، مسير توسعه و رشد علمي، فرهنگي و اقتصادي شهرستان بروجن بيش از گذشته فراهم شود.  

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08