پيام تبريک فرماندار بروجن به مناسبت ميلاد حضرت زينب (س) و روز پرستار

کد خبر: 157072 تاریخ انتشار: 1400/09/18
نمایش: 658
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي  سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) و روز پرستار را تبريک گفت.
متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
حضرت زينب کبري (س)، پيام‌آور قيام خونين کربلا و حماسه عاشوراي حسيني (ع)، اسوه صبر، بردباري و شهامت در برابر مصائب؛ الگويي راستين و الهام بخش براي جامعه تلاشگر و زحتمکش پرستاران است و جامعه پرستاري با تاسي از آن بانوي بي بديل، نمونه‌اي از صبر را در مسير نظام سلامت کشور به نمايش مي گذارد.
شغل شريف و پر زحمت پرستاري، تفسير بي نهايت فداکاري، صبوري و نوع دوستي است که با رأفت و شکيبايي خويش از درد بيماران کاسته و مرهم مهرباني را بر زخم هايشان مي‌نهند.
پرستاري نه يک تخصص و نه يك شغل، بلكه هنري متعالي است كه در آن هنرمند آلام بيمار را مرهم مي‌نهد و زخم‌هاي جسم و روح بيمار را التيام مي‌بخشد.
سالروز ولادت حضرت زينب کبري (س) به عنوان روز پرستار، اداي احترام به پرستاراني است که مهربانيشان مرهمي براي بيماران و تلاششان وسيله‌اي براي بازگشت مجدد نعمت بزرگ سلامتي به آنان است ؛ به ويژه در شرايط شيوع کرونا پرستاران به عنوان قهرمانان عرصه مقابله با اين ويروس منحوس از جان خويش گذشته اند تا با ايثار و فداکاري خود جاني دوباره به جامعه بخشند.
اينجانب ضمن تبريک با سعادت ولادت عقيله بني هاشم، حضرت زينب (س) و روز پرستار و گراميداشت ياد و خاطره شهداي مدافع سلامت، اين روز را به تمام فعالان و تلاشگران اين عرصه به ويژه پرستاران گرانقدر شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از زحمات و تلاش هاي ارزنده اين قشر شريف تشکر و قدرداني نموده، توفيق روز افزون مقام و منزلت پرستاران زحمتکش را از درگاه ايزد منان مسئلت دارم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08