ديدار مديرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختياري با فرماندار بروجن

کد خبر: 167094 تاریخ انتشار: 1400/09/22
نمایش: 634
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن نگرش توسعه‌گرايانۀ شرکت ورق خودرو را گامي مؤثر در تحقق اهداف کلان منطقه توصيف کرد و گفت: وجود اين ديدگاه در توسعه زير ساخت‌هاي شهرستان نشانۀ حرکتي مغتنم و تعامل فزايندۀ صنعت و جامعه است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، حميد شجاعي، مدير عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختياري به منظور تبادل نظر پيرامون نقش محوري صنايع فولادي در توسعه منطقه با فرماندار شهرستان بروجن ديدار و گفتگو کرد.
فرماندار شهرستان بروجن به وجود برخي محدوديت‌ها و عدم وجود زيرساخت‌هاي مناسب در منطقه اشاره کرد و اظهار اميدواري نمود واحدهاي صنعتي استان با مشارکت خود مسير پيشرفت و توسعه استان و شهرستان را افزايش دهند.
مسعود ملکي به معرفي ظرفيت‌هاي شهرستان بروجن پرداخت و با بيان اينکه شرکت ورق خودرو نقش ويژه‌اي در توسعۀ صنعت خودروسازي کشور دارد، خواستار توجه ويژۀ اين شرکت به مسئوليت‌هاي اجتماعي شد.
مدير عامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختياري اظهار کرد: شرکت ورق خودرو چهار محال بختياري و ظرفيت‌هاي موجود مي‌توانند گام‌هاي مهم و اساسي و زيربنايي براي رشد و توسعه منطقه بردارند و اين امر با مديريت جهادي ميسر خواهد شد.
حميد شجاعي آمادگي شرکت را براي مشارکت و توسعه زير ساخت‌هاي علمي، فرهنگي و ورزشي اعلام کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08