شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 167097 تاریخ انتشار: 1400/09/22
نمایش: 753
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينكه شوراي آموزش و پرورش راهكار موثر در بهره گيري از خرد جمعي است، گفت: در امر تعليم و تربيت در كنار آموزش و پرورش تمام دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد دخيل و سهيم باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: آموزش و پرورش در ساختار توسعه کشور، به عنوان اساس پيشرفت و ترقي نظام به حساب مي‌آيد و نقش مهمي در برنامه‌هاي توسعه اجتماعي، اقتصادي، فرهنگي و... ايفا مي‌کند.
مسعود ملکي افزود: يکي از اهداف مهم تشکيل شوراهاي آموزش و پرورش توجه به بحث اصل مشارکت در جريان تعليم و تربيت است و همه وظيفه داريم به آن کمک کنيم.
ملکي با بيان اينكه شوراي آموزش و پرورش راهكار موثر در بهره گيري از خرد جمعي است، اظهار كرد: در امر تعليم و تربيت در كنار آموزش و پرورش تمام دستگاه‌هاي اجرايي نيز بايد دخيل و سهيم باشند.
وي با اشاره به ابلاغ دستورالعمل مراقبت و کنترل بيماري کرونا در مدارس(نسخه 07) خواستار برگزاري جلسات آموزشي با مديران مناطق سه گانه و نظارت بر اجراي دقيق اين دستورالعمل در سطح مدارس شهرستان شد.
تشديد نظارت بر مدارس، بازديد از مراکز اموزشي، انجام تمهيدات لازم جهت برگزاري امتحانات نوبت اول طبق دستورالعمل 07، پيگيري واگذاري زمين با کاربري آموزشي به مدارس و مراکز غير دولتي، ايجاد سرعت‌کاه در مسيرهاي روبروي مدارس و ... از جمله موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08