فرماندار بروجن خبر داد:

بهره‌گيري از ظرفيت بسيج براي کنترل و نظارت بر بازار

کد خبر: 167098 تاریخ انتشار: 1400/09/23
نمایش: 681
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن از بهره‌گيري ظرفيت بسيج براي کنترل و نظارت بر بازار کالاهاي اساسي در اين شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کميته تنظيم بازار اين شهرستان گفت: در راستاي اجراي سياست‌هاي کلي اقتصاد مقاومتي ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري با هدف هم افزايي، انجام وظايف و مسئوليت‌هاي محول، تشريک مساعي در رفع مسائل و مشکلات اقتصادي به خصوص در جهت مديريت بهينه بازار، تأمين امنيت و آرامش جامعه، تفاهم‌نامه في ما بين فرمانداري، ناحيه مقاومت بسيج، ادارات صمت و جهاد کشاورزي شهرستان منعقد شد.
مسعود ملکي اظهار کرد: اين برنامه در پي انعقاد تفاهمنامه تقويت بازرسي ميان معاون اول رياست جمهوري و رئيس سازمان بسيج مستضعفين به منظور استفاده از توان نيروهاي بسيج در کنترل و نظارت بر بازار انجام شده است.
ملکي افزود: هدف از اين تفاهم نامه نظارت ويژه، بررسي قيمت‌ها، جلوگيري از دپو کالاها و اقلام ضروري و پايش عملکرد فعالان اقتصادي در سطح بازار مي‌باشد.
گفتني است همچنين بر اساس دستورالعمل هيات وزيران بعضي وظايف تنظيم بازار از تاريخ ۱400/۱۰/1در حوزه محصولات کشاورزي اعم از محصولات لبني، گوشتي، شکر، شيلات، حبوبات، ميوه و ... از صنعت، معدن انتزاع و به سازمان جهاد کشاورزي محول شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08