ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن

کد خبر: 167124 تاریخ انتشار: 1400/09/29
نمایش: 813
اخبار
مسعود ملکي، فرماندار شهرستان بروجن گفت: با احتساب بارش اخير مجموع بارندگي سال زراعي شهر بروجن به 59/1 ميلي‌متر رسيد که همچنان نسبت به ميانگين بلند مدت ساليانه با منفي 20 درصد کاهش بارش مواجه هستيم.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان گفت: تمامي دستگاه‌هاي عضو ستاد، آمادگي کامل به منظور مقابله با حوادث احتمالي را داشته باشند و از تمام ظرفيت دستگاه‌هاي اجرايي استفاده شود و اقدامات و برنامه ريزي هاي لازم در اين خصوص با جديت انجام پذيرد.
مسعود ملکي تأکيد کرد: شهرداري‌ها، دهياري‌هاي و دستگاه‌هاي اجرايي عضو ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن نسبت به بازديدهاي ميداني و پاک‌سازي پل‌ها، جوي و جدول، قنات‌ها، سدها و بندهاي خاکي شهرستان اقدام کنند تا در زمان بارندگي و وقوع بحران‌هاي احتمالي با مشکلي مواجه نشويم.
رئيس ستاد پيشگيري، هماهنگي و فرماندهي عمليات پاسخ به بحران شهرستان بروجن گفت: کمترين ميزان بارش سامانه اخير در شهرستان بروجن مربوط به ايستگاه بروجن با 13/1 ميلي‌متر و بيشترين مقدار در روستاي دوراهان با 142 ميلي‌متر بارش باران و 3 سانتي‌متر بارش برف به ثبت رسيده است.
ملکي اظهار کرد: براساس بررسي نقشه‌هاي پيش‌يابي هواشناسي، از اواسط امروز با فعاليت موج دوم سامانه بارشي در سطح استان تا اواسط روز سه‌شنبه بارش باران و برف، وزش باد، کولاک برف در ارتفاعات، مه و کاهش ديد پيش‌بيني مي‌شود.
وي افزود: جهاد کشاورزي به منظور مقابله با سرما زدگي محصولات باغي و زراعي اطلاع رساني لازم را به کشاورزان انجام و تمهيدات لازم را اتخاذ نمايد.
گفتني است در اين جلسه مديران دستگاه‌هاي اجرايي گزارشي از اقدامات صورت گرفته را ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08