ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر شهرستان بروجن

کد خبر: 167128 تاریخ انتشار: 1400/09/29
نمایش: 781
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن: استفاده از ظرفيت تمامي دستگاه‌‎هاي اجرايي به‌ويژه دستگاه‌هاي فرهنگي در دستور کار اعضاي ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر اين شهرستان قرار گيرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه ستاد احياي امر به معروف و نهي از منکر اين شهرستان گفت: پيگيري براي اجرايي شدن مصوبات ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر در دستور کار قرار گيرد.
مسعود ملکي تاکيد کرد: ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر گستره زيادي دارد و برنامه‌هاي آن نبايد به هفته امر به‌معروف و نهي از منکر محدود شود.
وي افزود: استفاده از ظرفيت تمامي دستگاه‌‎هاي اجرايي به‌ويژه دستگاه‌هاي فرهنگي در دستور کار اعضاي ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر شهرستان بروجن باشد.
دبير ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر چهارمحال و بختياري گفت: امر به‌معروف و نهي از منکر امري اجتماعي و به زندگي و حيات انسان‌هاي جامعه وابسته است.
حجت‌الاسلام ابوالفضل احمدي اظهار کرد: تعيين سياست‌ها و خط‌مشي‌هاي اساسي، تبادل اطلاعات و نظرات براي شکل‌گيري سياست‌هاي مرتبط، آسيب‌شناسي و علت‌هاي ترک معروف، تعيين الگوهاي رفتاري و زمينه‌سازي مشارکت عمومي و رسانه‌اي جزو اولويت‌هاي ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر قرار دارد.
احمدي گفت: شوراي امر به‌معروف و نهي از منکر در دستگاه‌هاي اجرايي براساس دستورالعمل تشکيل و فعال شود.
وي اجراي تمامي مصوبات مرتبط با اين ستاد را الزامي دانست و افزود: نشست‌هاي مرتبط با اين ستاد براساس قانون بايد سالانه حداقل ۶ مرتبه با حضور اعضاي ۱۶ گانه برگزار و مصوبات آن به ستاد استاني ارسال شود.
امام جمعه بروجن و رييس ستاد احياي امر به‌معروف و نهي از منکر شهرستان بروجن نيز گفت: امر به‌معروف و نهي از منکر در جامعه امري تعطيل ناپذير و روح حاکم بر فعاليت‌هاي انسان‌ها است.
حجت‌الاسلام سيد محمد احمدي تصريح کرد: توجه به اصل گفتمان امر به معروف و نهي از منکر مورد توجه تمامي فعالان فرهنگي باشد.

گفتني است در پايان اين جلسه طي حکمي از سوي حجت‌الاسلام نکونام نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري"حجت‌الاسلام سيدشجاع درخشان" به‌عنوان دبير ستاد احيا امر به معروف و نهي از منکر شهرستان بروجن معرفي و از زحمات حجت‌الاسلام متقي‌زاده تقدير شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08