شوراي اداري شهرستان بروجن

کد خبر: 167191 تاریخ انتشار: 1400/10/13
نمایش: 513
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن از نظارت و ارزيابي نمازخانه‌ها و مساجد بين راهي خبر داد و گفت: فعال شدن نمازخانه در ادارات، جايگاه‌هاي عرضه سوخت، مجتمع‌هاي بين راهي مورد تاکيد است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن ضمن تسليت ايام فاطميه و دومين سالگرد شهادت سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني گفت: مکتب حاج قاسم سليماني مي‌تواند اثرگذاري بسيار بالايي بر تحقق اهداف بيانيه گام دوم انقلاب داشته باشد، چرا که حاج قاسم سليماني تنها يک مجاهد نبود، بلکه همان‌طور که رهبر معظم انقلاب اشاره کردند "حاج قاسم سليماني يک مکتب و مدرسه‌اي است که بايد از او درس آموخت".
مسعود ملکي اظهار کردبدون ترديد حاج قاسم سليماني زنده است و زنده خواهد بود چرا که لحظه‌ لحظه عمرش را در پي سربلندي اسلام، ايران و دفاع از حريم حرم صرف کرد و در همين راه به فيض عظيم شهادت رسيد.
فرماندار بروجن به لزوم برگزاري نماز جماعت اول وقت در دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن اشاره و تاکيد کرد: جلسات ادارات دولتي نبايد با زمان برگزاري نماز جماعت اول وقت تداخل داشته باشد.
مسعود ملکي تجهيز نمازخانه‌هاي دستگاه‌هاي اجرايي شهرستان بروجن را ضروري دانست و افزود: اقامه نماز جماعت در دستگاه‌هاي اجرايي يکي از محورهاي ارزيابي ادارات دولتي به‌شمار مي‌رود و در اين راستا کميته بررسي و ارزيابي اقامه نماز در ادارات دولتي تشکيل و روند بازديدهاي دوره‌اي فعال مي‌شود.
وي گفت: مراکز دانشگاهي و علمي شهرستان بروجن براي فعاليت‌هاي اجتماعي و فرهنگي در سطح شهرستان اقدام اثرگذار داشته باشند و ارتباط خود را با دستگاه‌هاي اجرايي و رسانه‌هاي گروهي افزايش دهند.
فرماندار بروجن تأکيد کرد: اداره راه و شهرسازي، شهرداري‌ها و اعضاي شوراهاي اسلامي شهرستان نسبت به تسريع در روند شناسايي و معرفي زمين‌هاي مستعد براي اجراي طرح نهضت ملي مسکن اقدام کنند.
امام جمعه شهرستان بروجن در ادامه با تسليت شهادت حضرت زهرا(س) و شهادت سردار دلها با بيان اينکه شهيد حاج قاسم سليماني سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامي را هميشه براي خود فصل الخطاب قرار مي داد، گفت: سردار دل‌ها، نماد بارز ولايتمداري و مالک اشتر ولايت زمان بود و در مسير اسلام ناب محمدي (ص) حرکت مي‌کرد.
حجت الاسلام والمسلمين احمدي در قسمتي ديگر از سخنان خود اظهار داشت: يکي از معيارهاي ارزيابي يک مدير، پايبندي عملي به دين و احکام اسلامي بوده و نماز، بازتابي از رفتار و اعمال مدير است.
وي با بيان اينکه قرآن ۴ ويژگي اقامه نماز، ايتاي زکات، امر به معروف و نهي از منکر را براي يک مسئول عنوان مي‌کند گفت: در نظام ديني و حکومت اسلامي، نماد جامعه ايماني، راه بوجود آوردن اجتماع صالح و راه مبارزه با شبيخون فرهنگي و... نماز است.
وي با اشاره به اهميت نماز، بر فضاسازي ادارات، اهميت، تعليم و توجيه نماز، رعايت وقت نماز، پخش اذان در ادارات و... تأکيد کرد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08