پيام فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن ايام اللـه دهه مبارک فجر

کد خبر: 167341 تاریخ انتشار: 1400/11/12
نمایش: 332
اخبار
‍ مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن ايام‌الله مبارک دهه فجر با صدور پيامي اين جشن بزرگ ملي را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن دهه فجر و آغاز چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي ايران در پيامي اين مناسبت را تبريک گفت.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
«دهه فجر» نقطه عطف و مقطع سرنوشت ساز تاريخ کشور و سرآغاز طلوع خورشيد تابان انقلاب اسلامي و يادآور روزهايي پرشکوه و جاودان از جنس وحدت، همدلي و همصدايي يک ملت در مسير آزادي‌خواهي و ستيز با ظلمت و تباهي است.
تجديد حيات ملت ايران به رهبري امام خميني (ره) در پرتو آموزه‌هاي حيات بخش دين مبين اسلام و فرهنگ عاشورايي روح تازه‌اي در کالبد ملت دميد و امروز به مدد آن روح قدسي و منويات نائب برحقش مقام معظم رهبري (مدظله العالي) نسيم روح بخش آن وجدان بيدار، ستمديدگان عالم را نويد رهايي و تعالي مي‌بخشد.
بي گمان در بهار چهل و سومين سالگرد پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي شاهد عزت و اقتدار روز افزون ايران اسلامي هستيم و رويدادي که به مدد ولايتمداري، بصيرت، خود باوري، تعهد و تدين بر اين سرزمين ولايي، فروزان شده است.
چهل و سومين سال استقامت و پايمردي مردم ايران نشان دهنده روحيه استکبارستيزي اين ملت هميشه در صحنه است که با وجود انواع توطئه ها، از عرصه هاي سخت تا نرم وحتي جنگ اقتصادي و تحريم‌هاي‌ناجوانمردانه، همواره با صلابت از قبل پاي آرمان‌هاي رفيع انقلاب ايستاده‌اند و ارزش‌هاي اصيل آن را صيانت و حراست نموده و مي‌نمايند.
اينجانب ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و امام شهدا، ۱۲ بهمن ماه سالروز بازگشت تاريخي حضرت امام خميني (ره) به ميهن اسلامي و آغاز دهه ي مبارک فجر، اين حماسه تاريخي را به رهبر معظم انقلاب (مدظله العالي) ملت شريف ايران، خانواده ي معظم شهدا، به خصوص شهداي انقلاب اسلامي و به عموم مردم انقلابي و ولايتمدار شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض نموده؛ عزت، اقتدار و سربلندي ملت و کشور ايران عزيز را از خداوند متعال مسئلت دارم.
مسعود ملکي
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08