بهره برداري از ۲۳ طرح در شهرستان بروجن آغاز شد + تصاوير

کد خبر: 167386 تاریخ انتشار: 1400/11/17
نمایش: 532
اخبار
همزمان با ششمين روز دهه فجر انقلاب اسلامي بهره‌برداري از ۲۳ طرح در شهرستان بروجن آغاز شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در آيين افتتاح و بهره‌برداري از طرح‌هاي اين شهرستان در فرمانداري بروجن که با حضور سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري برگزار شد، گفت: براي اين طرح‌ها ۱۳۰ ميليارد و ۳۴۳ ميليون تومان هزينه شده است.
مسعود ملکي تاکيد کرد: اين مبلغ از محل اعتبارات ملي، استاني، داخلي، آورده متقاضيان و ساير رديف‌هاي بودجه‌اي تامين و هزينه شده است و با افتتاح و بهره‌برداري از اين طرح‌ها با هشت کاربري زيرساخت، ورزشي، خدماتي، مسکوني، بهداشت و درمان، آموزشي، صنعتي و فضاي اداري زمينه اشتغال مستقيم ۱۴ نفر فراهم شد.
ملکي تصريح کرد: مسکن‌هاي مددجويي، توليد سازه‌هاي گلخانه‌اي، مدرسه، اورژانس، تجهيز دستگاه ام. آر. آي. (MRI) بيمارستان ولي‌عصر (عج)، ساخت انواع محصولات پلاستيکي، ساخت فراورده‌هاي نفتي، بهينه‌سازي شبکه‌هاي برق، جدول‌گذاري زمين‌هاي کشاورزي، ايجاد سايت جديد، افزايش تکنولوژي و بهينه‌سازي تلفن همراه، جاده سلامت و پياده‌راه سياسرد، مخزن پساب فضاي سبز، بلوک‌فرش معابر، سرويس بهداشتي، اجرا گود فرهنگي و روکش و ترميم آسفالت از مهم‌ترين طرح‌هاي افتتاح و بهره‌برداري شده شهرستان بروجن به‌شمار مي‌رود.
وي يادآور شد: همچنين عمليات اجرايي ۶ طرح با پنج کاربري آموزشي، بهداشت و درمان، فرهنگي و مذهبي، کشاورزي و زيرساخت در شهرستان بروجن آغاز شد که براي اجراي اين طرح‌ها ۹۳ ميليارد و ۴۰۰ ميليون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.
ملکي گفت: در دوران اجرا و ساخت اين طرح‌ها در شهرستان بروجن زمينه اشتغال ۹۷ نفر فراهم خواهد شد.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري با گرامي‌داشت دهه فجر انقلاب اسلامي گفت: دولت سيزدهم به مشارکت و نقش‌آفريني مردم در بخش‌هاي مختلف نگاه ويژه و خاص دارد.
محسن حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: تکريم، مشارکت و نقش‌آفريني مردم به‌ ويژه ايثارگران، خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، مستضعفان و محرومان در تمامي امور مورد توجه باشد.
وي سياست دولت سيزدهم را کار شبانه‌روزي براي مردم دانست و افزود: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي مختلف با کار شبانه‌روزي، شأن مردم کشور و استان را حفظ کنند.
حسين‌ميرزايي ايجاد تعامل، همدلي و همکاري بين مسوولان، مردم و قشرهاي مختلف را ضروري اعلام و  تصريح کرد: مسوولان دستگاه‌هاي اجرايي استان با سفر به شهرستان‌ها و تقويت ارتباط با مردم نسبت به شناسايي و رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
وي با اشاره به قدرت، عزت و اقتدار کنوني جمهوري اسلامي در دنيا يادآور شد: اين مهم عمل به رهنمودهاي امام راحل، رهبر معظم انقلاب اسلامي و از جان‌گذشتگي شهدا، جانبازان، آزادگان و رزمندگان  است.
حسين‌ميرزايي تسريع در روند تکميل و بهره‌برداري از طرح‌هاي نيمه‌تمام را ضروري دانست و اظهار داشت: مديران کل دستگاه‌هاي اجرايي استان سرعت‌بخشي به روند اجراي طرح‌هاي کلنگ‌زني شده را در دستور کار قرار دهند.
مديرعامل شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري نيز گفت: برنامه راهبردي شرکت توزيع نيروي برق استان در سال ۱۳۹۵ با چشم‌انداز سال ۱۴۰۴ با هدف رضايت مشترکان و کاهش تلفات به ۸ درصد تنظيم شد.
مجيد فرهزاد هزينه انجام شده براي اجراي اين طرح‌ها را يک‌هزار و ۸۰۰ ميليارد تومان اعلام و تصريح کرد: از اين مبلغ يک‌هزار ميليارد تومان در بخش انتقال و فوق‌ توزيع، ۵۰۰ ميليارد تومان در قسمت توزيع و بقيه سرمايه‌گذاري مربوط به بخش خصوصي در حوزه تجديدپذيرها و انرژي‌هاي خورشيدي است.
وي يادآور شد: ارزش طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري شهرستان بروجن همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامي ۱۵۵ ميليارد ريال و ارزش طرح‌هاي کلنگ‌زني شهرستان در اين مدت ۳۵ ميليارد ريال است.
فرهزاد اظهار داشت: بهره‌برداري از طرح‌هاي قابل افتتاح و بهره‌برداري مرتبط با شرکت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري در سال‌جاري ۱۳۲ ميليارد تومان و طرح‌هاي کلنگ‌زني ۳۲ ميليارد تومان ارزش دارد که اين طرح‌ها همزمان با هفته دولت ۱۴۰۱ به بهره‌برداري مي‌رسد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08