مردم بروجن در راهپيمايي 22 بهمن ۱۴۰۰ حماسه آفريدند

کد خبر: 167423 تاریخ انتشار: 1400/11/22
نمایش: 485
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از حضور پر شکوه و حماسي مردم ولايتمدار شهرستان بروجن در راهپيمايي 22 بهمن تشکر و قدرداني کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي از حضور پرشکوه و حماسي مردم ولايتمدار شهرستان بروجن در راهپيمايي يوم الله 22 بهمن چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي تشکر و قدرداني کرد.
متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
شرکت در راهپيمايي ۲۲ بهمن يکي از مصاديق حضور معنادار مردم در حمايت از نظام جمهوري اسلامي و ابراز وفاداريِ ملّت بزرگ ايران به آرمان‌هاي بلندِ الهي و انساني امام راحل عظيم الشأن است.
گرچه امسال با توجه به محدوديت‌هاي ناشي از شيوعِ ويروس کرونا، راهپيمايي ۲۲ بهمن به صورت رژه‌ي خودروهاي سواري، کاميونداران و موتوري برگزار گرديد؛ مردم فهيم و ولايتمدار شهرستان بروجن، با لبيک به نداي رهبر عظيم الشان حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي)، با حضور گسترده‌ي خود در مراسمِ جشن چهل و سومين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي، برگ زرين ديگري به کارنامه افتخاراتِ خود، اضافه نمودند و هوشياري، وفاداري، عزت و عظمت ملت بزرگ ايران را به رخ جهانيان کشيدند.
ضمنِ سپاس به درگاه خداوند منّان و تکريم به پيشگاه شهداي والامقام، به عنوان خدمتگزار مردم بر خود وظيفه مي‌دانم از آحادِ مردم شريف شهرستان بروجن، به پاس حضور گسترده، اگاهانه و حماسي در مراسمِ يوم الله ۲۲ بهمن، که همواره در صحنه حاضر بوده و نشان داديد به آرمان هاي امام راحل وفادار بوده و در خط رهبري عظيم الشان حضرت آيت ا... العظمي امام خامنه اي (مد ظله العالي) مستحکم تر از هميشه گام برمي داريد تشکر و قدرداني نمايم؛ تداوم توفيق، عزت و سربلندي ملت شريف ايران اسلامي را از خداوند متعال خواهان و خواستارم. مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08