کميته تنظيم‌ بازار شهرستان بروجن

کد خبر: 167599 تاریخ انتشار: 1400/12/16
نمایش: 403
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: بايد توجه شود كه كالاها و اقلام مصرفي خانوارها با قيمت مناسب و همچنين به ميزان كافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جلسه کميته تنظيم بازار اين شهرستان گفت: در راستاي تنظيم بازار 9 تن گوشت دولتي، 23 تن مرغ دولتي، 13تن شکر مصرف خانوار، 9 تن قند مصرف خانوار و 135تن شکر صنف و صنعت، 84 تن برنج هندي در سطح شهرستان در حال توزيع مي‌باشد.

مسعود ملکي اظهار کرد: در ۳ماه گذشته ۲۱۰مورد بازرسي از فروشگاه‌ها، نانوايي‌ها، هايپر پروتيين‌ها انجام شده و ۵۸مورد تخلف به تعزيرات حکومتي گزارش شده است.

 ملکي از افزايش نظارت و بازرسي ها بر بازار اين شهرستان خبر داد و گفت: با افزايش نظارت و بازرسي بر بازار، کمبودهاي احتمالي در حوزه نيازهاي اساسي مردم شناسايي و براي جبران آن تلاش مي‌شود.

ملکي با اشاره به نزديك بودن ايام نوروز و لزوم نظارت بر كيفيت و قيمت همه اجناس در بازار بيان كرد: بايد توجه شود كه كالاها و اقلام مصرفي خانوارها با قيمت مناسب و همچنين به ميزان كافي در اختيار مردم قرار گيرد تا شهروندان دغدغه اي در اين خصوص نداشته باشند.

وي تأکيد کرد: دستورالعمل‌هاي بهداشتي در محل کسب و کار کليه صنوف با جديت رعايت شود و نظارت‌هاي دقيق و جدي  توسط دستگاه هاي ذيربط  وجود داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08