ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن

کد خبر: 167603 تاریخ انتشار: 1400/12/17
نمایش: 390
اخبار
جلسه ستاد اجرايي خدمات سفر شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن با بيان اينکه تاکنون محدوديت خاصي براي انجام سفرهاي نوروزي از سوي ستاد ملي کرونا اعلام نشده است؛ بر هماهنگي و آمادگي ادارات، نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي براي ميزباني از مسافران نوروزي تاکيد کرد.
مسعود ملکي اظهار کرد: برنامه ريزي و اقدامات ادارات و دستگاه هاي اجرايي بايد بر اساس تصميمات اتخاذ شده و دستورالعمل‌هاي ستاد ملي مقابله با کرونا باشد.
وي افزود: تا امروز برنامه‌اي براي اسکان مسافران در مدارس و اقامتگاه‌هاي ارگان‌ها و نهادهاي دولتي نداريم، اما باتوجه به اينکه رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي ضروري است، بايد مراکز اسکان افزايش پيدا کند، همچنين همه ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هاي اجرايي آمادگي پذيرايي از مهمانان در مراکز اقامتي خود را داشته باشند تا در صورت اعلام، بتوانيم از اين مراکز نيز استفاده کنيم.
فرماندار بروجن گفت: ساماندهي خدمات شهري، روشنايي معابر و خيابان‌ها، زيباسازي و اصلاح ورودي شهرها و روستاها و تمهيدات ايمني از سوي شهرداري‌ها و دهياري‌ها در سطح شهرستان انجام شود.
مسعود ملکي با تاکيد بر اينکه تامين مايحتاج عمومي مردم مانند گوشت، مرغ، ميوه، نان و ... بايد از هم‌اکنون مورد توجه متوليان قرار بگيرد، تصريح کرد: همچنين ذخيره دارو باتوجه به قرار داشتن در پيک کرونا مورد توجه باشد، اصناف نيز بايد شيف‌بندي شوند تا مردم براي تامين مايحتاج با مشکل مواجه نشوند.
وي در پايان گفت: آموزش و پرورش مناطق سه گانه نسبت به تعيين، آمادگي و معرفي مراکز اسکان مسافران نوروزي به دبيرخانه ستاد خدمات سفر اقدام کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08