گردهمايي فعالان حوزه امور تربيتي شهرستان بروجن

کد خبر: 167676 تاریخ انتشار: 1400/12/24
نمایش: 344
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن گفت: مربيان پرورشي براي تربيت نسلي متعهد بايد روحيه اميد و نشاط را در مدارس تقويت و خلاقيت‌ها را پرورش دهند.
به گزارش روابط‌عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن در جمع مربيان و معاونين پرورشي، مشاوران مدارس و روحانيون طرح امين اين شهرستان ضمن تقدير و تشکر از زحمات و تلاش‌هاي آموزش‌ و پرورش گفت: فعاليت‌هاي آموزش‌ و پرورش اين شهرستان، فعاليت‌هايي شاخص و قابل توجه هستند که منجر به کسب رتبه‌هاي بسياري در سطح استان و کشور شده‌ است.
مسعود ملکي در ادامه مساله تربيت را مساله‌اي بسيار مهم برشمرد و گفت: مسئولين تعليم و تربيت کشور بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي کنند که مردم بتوانند به راحتي با نيروهاي پرورشي و امورتربيتي ارتباط برقرار کرده و ضمن ارائه راهکار و مشاوره در راستاي مشکلات تربيتي در خانواده‌ها قدم‌هايي موثر برداشته شود.
 امام جمعه شهرستان بروجن ضمن تبريک ايام شعبانيه به پيچيدگي مساله و مقوله تربيت اشاره کرد و گفت: فعاليت تربيتي امري سخت و پيچيده مي‌باشد که نيازمند دقت و ظرافت بسيار است.
 حجت الاسلام سيد محمد احمدي اظهار کرد: اگر مي‌خواهيم که اقدامي موثر در زمينه تربيت صورت پذيرد همه معلمان و مديران مدارس بايد يک مربي پرورشي و تربيتي باشند.
وي افزود: از مربيان تربيتي که کاري سخت پيش‌رو دارند انتظار مي‌رود با روش‌هاي جذاب و خلاقانه دانش‌آموزان و خانواده‌ها را هرچه‌ بيش‌تر با نماز مانوس کنند.
حجت الاسلام احمدي زحمت مربيان پرورشي را حاکم و غالب بر زحمات ساير عوامل آموزشگاه دانست و خاطر نشان کرد: رکن اصلي مدرسه مربي پرورشي است.
مدير کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختياري با اشاره به کتاب زندگي‌نامه "اشرف‌السادات منتظري" مادر بزرگوار "شهيد والامقام محمد معماريان"، مادران جامعه اسلامي را سراسر فداکاري و دلسوزي عنوان کرد و گفت: تربيت مادران در جامعه اسلامي تربيتي حسيني و ولايي است.
افشين اميريان با اشاره به سخن معمار کبير انقلاب امام خميني (ره) که فرمودند از دامان زن مرد به معراج مي‌رود، خاطرنشان کرد: اين مادران هستند که شهيدان انقلاب و اسلام را تربيت مي‌کنند.
وي در ادامه از زحمات شبانه‌روزي همکاران حوزه امورتربيتي تقدير و تشکر کرد و از ايشان خواست با تلاشي مضاعف نسلي مجاهد و انقلابي براي آينده ايران‌زمين تربيت کنند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08