پيام تبريک فرماندار شهرستان بروجن به مناسبت فرا رسيدن نوروز 1401

کد خبر: 167719 تاریخ انتشار: 1401/01/01
نمایش: 339
اخبار
مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن بهار طبيعت و عيد باستاني نوروز را تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بهار تجلي زيباترين جلوه رحماني است که هر انسان صاحب دلي را به تفکر و تدبر بيشتر به سمت کمالات انساني فرا مي خواند. نوروز با فراخواندن انسان ها به تحول دروني و با تقديم طبيعت شکوفا و دل انگيز به جهانيان، معناي واقعي تعبير "الي احسن الحال" را در منظر همگان به تماشا مي گذارد.
مقام معظم رهبري در پيام نوروزي خود اظهار داشتند: در اين چند ساله بنده براي شعار سال «توليد» را عمدتاً محور قرار دادم با يک قيدي، با يک خصوصيتي. امسال هم من توليد را مي‌خواهم مطرح کنم و آن عبارت است از توليدي که داراي دو خصوصيت باشد: يکي اينکه اشتغال‌آفرين باشد، يکي اينکه دانش‌بنيان باشد. توليد دانش‌بنيان، متّکي به دانش، دانش جديد و پيشرفتهاي علمي، و توليدي که اشتغال‌آفرين باشد. اگر چنانچه ما توليد دانش‌بنيان را معيار قرار بدهيم و به دنبال توليدي برويم که دانش‌بنيان باشد به نظرم ميرسد که ما در همه‌ي اين هدفهاي اقتصادي‌مان يک تکان خوب، يک حرکت رو به جلوي محسوسي ان‌شاءالله خواهيم داشت. مسئله‌ي اشتغال‌آفريني هم همين جور. بنابراين امسال ما شعارمان عبارت شد از اين: «توليد؛ دانش‌بنيان، اشتغال‌آفرين». اين توليد است.
اميد است ما هم بتوانيم با اتحاد و انسجام و برنامه ريزي صحيح در کنار يکديگر کار و تلاش کنيم و در خدمت مردم باشيم و با داشتن ظرفيت هاي خوب و با اطاعت از فرامين رهبري از گذرگاه پيش رو با عافيت و سربلندي عبور کنيم و بتوانيم در سايه امنيت و آسايش موجود در جهت تحقق شعار امسال با جديت تمام گام برداريم.
اينجانب فرارسيدن سال نو و طليعه بهار طبيعت و نوروز باستاني را خدمت خانواده معزز و معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان، جهادگران عرصه سلامت و مردم فهيم و قدر شناس شهرستان بروجن تبريک و شادباش عرض نموده و آرزومندم سال جديد سال ظهور يگانه منجي عالم بشريت حضرت بقيه الله العظم (روحي له الفدا) و سلامتي و طول عمر با عزت براي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) و سالي توام با عزت و سربلندي همراه با سلامتي و آسايش براي ملت سرافراز ايران باشد و فروتنانه از باري تعالي طلب مي کنيم: "يا مقلب القلوب و الابصار، يا مدبر اليل و النهار، يا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الي احسن الحال". 
مسعود ملکي 
فرماندار شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08