بازديد از روند خدمات رساني به مسافران نوروزي در شهرستان بروجن + تصاوير

کد خبر: 167734 تاریخ انتشار: 1401/01/03
نمایش: 564
اخبار
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري و فرماندار شهرستان بروجن از نحوه اسکان و روند خدمات رساني به مهمانان نوروزي بازديد کردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري، مسعود ملکي فرماندار شهرستان بروجن، جمعي از مسئولان ستاد خدمات سفر استان و جمعي از مسئولان شهرستاني در دومين روز از سال جديد از مکان‌هاي اسکان، مراکز درماني، محل هاي راهنماي گردشگر و... بازديد ميداني کردند و از نزديک در جريان نحوه خدمت‌رساني به مسافران نوروزي قرار گرفتند.
محسن حسين ميرزايي سرپرست معاونت سياسي امنيتي و اجتماعي استانداري چهار محال و بختياري هدف از سفر به شهرستان بروجن را بازديد از مراکز و محل‌هاي اسکان مهمانان نوروزي و نحوه خدمات رساني عنوان و اظهار کرد: در اين شهرستان برنامه ريزي خوبي در نحوه خدمات رساني، معرفي ظرفيت‌ها و پتانسيل‌هاي شهرستان به مهمانان نوروزي صورت گرفته که اميدواريم اين خدمات تا پايان سفرهاي نوروزي ادامه داشته باشند و خدمات خوبي به مسافرين نوروزي ارائه شود.
فرماندار شهرستان بروجن نيز از آمادگي کامل اين شهرستان در استقبال از مسافران نوروزي خبر داد و گفت: كليه امكانات و تجهيزات براي خدمات رساني هر چه بهتر از مسافران نوروزي فراهم مي‌باشد.
مسعود ملکي افزود: برپايي و اسکان ستادهاي نوروزي در راستاي تحقق مطالبات مردمي و با هدف ارائه خدمات به مسافران نوروزي و گردشگران در شهرستان بروجن راه اندازي شده است.

حضور در گلزار شهداي شهر بروجن و تجديد ميثاق با شهدا، ديدار با خانواده شهيد گرشاسب رستمي، خانواده‌هاي جانباز حسينعلي طهماسبي و رحمت الله مفتح، بازديد از بيمارستان ولي عصر (عج) بروجن، ستادهاي اسکان نوروزي شهر بروجن و گندمان، پل مصلي، موزه مردم شناسي، محل‌هاي راهنماي گردشگر از برنامه هاي سفر يک روزه معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار به شهرستان بروجن بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08