اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن برگزار شد

کد خبر: 167834 تاریخ انتشار: 1401/01/18
نمایش: 401
اخبار
اولين جلسه شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن در سال 1401 به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فرماندار شهرستان بروجن گفت: آموزش و پرورش در جامعه نقش اساسي را عهده دار مي‌باشد و از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار بوده و همه وظيفه داريم در راستاي تحقق اهداف آن تلاش کنيم.
مسعود ملکي اظهار کرد: معلمان، در مدت شيوع بيماري کرونا و آموزش غيرحضوري، براي استمرار آموزش از هيچ تلاشي دريغ نکردند و البته نقش اوليا را نيز نمي‌توان در اين مسير ناديده گرفت.
ملکي با اشاره به بازگشايي مدارس از ۱۴فروردين ماه به صورت حضوري طبق تصميمات ستاد ملي کرونا، بر برنامه‌ريزي مناسب آموزش و پرورش و تمهيدات لازم جهت حضور دانش آموزان در کلاس‌هاي درس با رعايت دستورالعمل‌هاي بهداشتي تاکيد کرد.
وي با بيان اينکه نوسازي و ايمني مدارس بايد مورد توجه جدي قرار گيرد افزود: کارگروهي جهت بررسي و بازديد از مدارس از لحاظ ايمني، تشکيل شده و با همکاري و تلاش بتوانيم مساعدت لازم از اداره نوسازي مدارس جهت ايمني و تعمير مدارس اخذ کنيم.
 فرماندار بروجن از وفاق بوجود آمده در دستگاه هاي اجرايي سطح شهرستان که نمونه آن در ستاد اسکان فرهنگيان نمود پيدا کرد، علي الخصوص از مجموعه آموزش و پرورش که در ايام تعطيلات نوروز جهت ساماندهي مسافرين نوروزي همت نمودند، قدرداني کرد.
 گفتني است در اين جلسه اعضاي شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن به ارائه گزارش و پيشنهادات خود پرداختند و تمهيدات لازم بازگشايي مدارس به صورت حضوري، تشديد نظارت و بازديد از مدارس، تاکيد بر انجام واکسيناسيون دانش آموزان و معلمان و تکميل سه دز نوبت واکسيناسيون، اطلاع رساني در خصوص تزريق واکسيناسيون، تمهيدات لازم براي خدمات بهتر سرويس مدارس و ... از ديگر موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08