فرماندار شهرستان بروجن:

همه براي مبارزه با مواد مخدر بايد احساس مسئوليت کنند

کد خبر: 167845 تاریخ انتشار: 1401/01/20
نمایش: 372
اخبار
فرماندار شهرستان بروجن با تاکيد بر اينکه مبارزه با مواد مخدر تنها وظيفه دستگاه قضا و نيروي انتظامي نيست؛ گفت: براي موفقيت در بحث مبارزه با مواد مخدر همه بايد احساس مسئوليت کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان بروجن به رياست مسعود ملکي فرماندار و با حضور ساير اعضا در سالن اجتماعات فرمانداري برگزار شد.
فرماندار شهرستان بروجن با تشکر از اقدامات صورت گرفته در حوزه مبارزه با مواد مخدر توسط دستگاه هاي ذيربط در سطح اين شهرستان با اشاره به اينکه برنامه‌هاي پيشگيرانه، آموزش و آگاهي بخشي از راهکارهاي مهم و موثر در مقابله با پديده شوم اعتياد است افزود: بايد از ظرفيت سازمان‌هاي مردم نهاد و اقشار مردم، همچنين فضاي مجازي، رسانه ها براي پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر استفاده کرد.
مسعود ملکي اظهار کرد: از منابع مهم که از ظرفيت بالايي براي مبارزه با مواد مخدر برخوردار است بسيج و نيروهاي بسيجي است که با ورود عملياتي اين قشر مهم از جامعه به نتايج ملموسي دست پيدا خواهيم کرد.
ملکي تاکيد کرد: شهرداري‌ها و دهياري‌هاي سطح شهرستان در جمع آوري معتادان متجاهر با بهزيستي و نيروي انتظامي همکاري کنند و بخشداران نيز هماهنگي‌هاي لازم را در اين خصوص انجام دهند.
در اين جلسه دستگاه‌ها گزارش اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ در حوزه پيشگيري و مبارزه با مواد مخدر و برنامه‌هاي پيش بيني شده در اين حوزه را در سال ۱۴۰۱ ارائه نمودند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08