سرپرست فرمانداري بروجن معرفي شد

کد خبر: 167900 تاریخ انتشار: 1401/01/28
نمایش: 556
اخبار
طي حکمي از سوي غلامعلي حيدري استاندار چهارمحال و بختياري، "فتاح کرمي بروجني" به‌عنوان سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن معرفي و از زحمات "مسعود ملکي" قدرداني شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري روز يکشنبه در شوراي اداري و آيين تکريم فرماندار و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: ولايت‌مداري، تکريم مردم و بهره‌مندي از توان آحاد جامعه در تصميم‌گيري‌ها و تصميم‌سازي‌ها مورد توجه تمامي مسوولان باشد.
محسن حسين‌ميرزايي تاکيد کرد: در دولت سيزدهم مردمي بودن مسوولان و حضور مديران در ميدان از شاخص‌هاي اصلي است که بايد در بين آحاد جامعه حس شود.
وي افزود: مردم هرگاه بخواهند هر کدام از مسوولان را ملاقات کنند، نبايد با درهاي بسته مواجه و به گرفتن نوبت براي اين ديدارها هدايت شوند.
حسين‌ميرزايي تصريح کرد: فرماندار جديد فعاليت خود را با برنامه‌محوري، در راستاي رفع مشکلات مردم و تلاش براي رسيدن به شاخص‌هاي توسعه‌اي بخش‌هاي مختلف آغاز و بين مردم، مسوولان و گروه‌هاي مختلف جامعه وفاق ايجاد کند.
وي يادآور شد: وحدت، همدلي و وفاق رمز موفقيت و از اصلي‌ترين نيازها براي رسيدن به موفقيت‌هاي بخش‌هاي مختلف به‌شمار مي‌رود.
سرپرست معاونت سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري با اشاره به تلاش‌هاي مجدانه مسئولان ارشد چهارمحال و بختياري به‌منظور تامين آب پايدار براي استان گفت: تامين اعتبار براي تکميل پروژه و اجراي شبکه آب‌رساني سدهاي باباحيدر، گهرو، بيدکان، آقبلاغ و انتقال آب از سد خرسان در دستور کار قرار دارد.
حسين‌ميرزايي طرح انتقال آب آشاميدني بن به بروجن را جزو اولويت‌هاي اصلي چهارمحال و بختياري اعلام و تاکيد کرد: اين طرح تمامي مجوزهاي قانوني را دارد و به‌طور يقين تکميل و بهره‌برداري مي‌شود.
وي افزود: با پيگيري‌هاي انجام شده از سوي مسئولان استان در سه ماه گذشته، چهار هزار ميليارد ريال از منابع ملي براي تکميل طرح انتقال آب آشاميدني بن به بروجن جذب شده است.
 در اين آيين از خدمات مسعود ملکي فرماندار سابق بروجن قدرداني و فتاح کرمي به‌عنوان سرپرست فرمانداري اين شهرستان معرفي شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08