تکريم ارباب رجوع يک اصل مهم و با اهميت در حيطه کاري است

کد خبر: 167906 تاریخ انتشار: 1401/01/29
نمایش: 387
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: تکريم ارباب رجوع يک اصل مهم و با اهميت در حيطه کاري است و در اين زمينه بايد فرمانداري الگويي براي ساير دستگاه‌هاي اجرايي باشد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در اولين نشست صميمي با کارکنان فرمانداري و بخشداري مرکزي گفت: جايگاه فرمانداري در سطح شهرستان جايگاه والا و ارزشمندي است که کارکنان آن بايد با اقتدار توأم با تعامل، همکاري و هم افزايي با دستگاه‌هاي اجرايي درحفظ و ارتقاء اين جايگاه بکوشند.
فتاح کرمي اظهار کرد: بايد با اخلاق، روي خوش و توجه به حفظ حقوق و کرامت انساني با مراجعان برخورد کنيم که تحقق اين موضوع مهم نيازمند تعامل و همکاري دوستانه همه کارکنان است. 
کرمي تاکيد کرد: کارمندان بايد در جهت پيشبرد امورات شهرستان، تکريم ارباب رجوع و ارائه خدمات مطلوب به مردم اهتمام جدي داشته باشند.
وي افزود: بايد تلاش کنيم در کنار يکديگر و در فضايي صميمي، براي شهرستان اتفاقات مثبت را رقم بزنيم و در اين راستا از پيشنهادات مؤثر و سازنده همه کارکنان استقبال خواهم کرد زيرا اعتقاد دارم کارشناسان فرمانداري همه صاحب فکر، ايده و تجربه هستند و مي‌توانند در جهت موفقيت و توسعه روز افزون شهرستان کمک کنند.
گفتني است در اين ديدار هر يک از کارکنان فرمانداري ضمن خوش آمدگويي به بيان شرح وظايف اداري خود پرداختند.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08