همزمان با آغاز هفته بزرگداشت کار و کارگر + تصاوير

کد خبر: 167940 تاریخ انتشار: 1401/02/05
نمایش: 439
اخبار
با حضور فتاح کرمي سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، جمعي از مسئولان شهرستاني و کارگران زنگ کار و تلاش در شرکت صبا فولاد زاگرس در شهرک صنعتي سفيددشت نواخته شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در حاشيه بازديد از  شرکت صبا فولاد زاگرس با گرامي‌داشت هفته کار و کارگر از پنجم تا يازدهم ارديبهشت‌ماه گفت: هم‌اکنون ۲۰ هزار کارگر در بخش‌هاي مختلف اين شهرستان فعاليت دارد که از اين تعداد حدود هفت هزار نفر در کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و واحدهاي توليدي، صنعتي اين شهرستان مشغول به فعاليت هستند.
فتاح کرمي با اشاره به جايگاه ويژه شهرستان بروجن در صنعت چهارمحال و بختياري افزود: هم‌اينک بيش از ۵۰ درصد واحدهاي توليدي استان در شهرک‌ها و نواحي صنعتي اين شهرستان مستقر است.
کرمي به نقش مستقيم کارگران در رونق توليد اشاره و تصريح کرد: کارگران همچنين در توسعه و پيشرفت زيرساخت‌هاي اقتصادي نقش‌آفريني مي‌کنند.
وي‌ حمايت از قشر کارگر را ضروري دانست و گفت: اميد است دولت مردمي و انقلابي سيزدهم و مجلس شوراي اسلامي براي تصويب برنامه‌هايي به‌ منظور حفظ شأن و حقوق کارگران اقدام کنند.
گفتني است در اين بازديد مسائل اين واحد توليدي، صنعتي مورد بررسي قرار گرفت و با اهداي شاخه‌هاي گل از زحمات و خدمات کارگران شهرستان بروجن به‌صورت نمادين قدرداني و تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08