نهم ارديبهشت، روز شوراها گرامي باد

کد خبر: 167967 تاریخ انتشار: 1401/02/09
نمایش: 368
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي فرا رسيدن نهم ارديبهشت، روز شوراها را به تمامي اعضاي شوراهاي اسلامي شهر و روستا تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام فتاح کرمي به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
نهم ارديبهشت ماه در تقويم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز شوراها نام گذاري شده است که اين خود فرصتي است مناسب تا از شوراهاي اسلامي به عنوان تلاشگران عرصه‌هاي اجتماعي و مردمي تجليل و قدرداني نماييم.
بي ترديد تعامل، همفکري و مشورت از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگي اجتماعي انسان‌ها بشمار مي‌روند، دين مبين اسلام نيز به عنوان مکتبي جامع و همه‌جانبه‌نگر به تمام ابعاد وجودي و نيازهاي انسان توجه کرده است و به لحاظ جامعيت، سعادت‌بخشي و پويايي که در آموزه‌هاي خود دارد به هم فکري و مشورت توجه ويژه‌اي کرده و اهميت و جايگاه آن را متذکر نموده است.
اينجانب اين روز را به همه اعضاي محترم شوراهاي اسلامي شهر و روستاهاي شهرستان بروجن که با وظيفه شناسي درحل مشکلات شهر و روستا تلاش مي نمايند تبريک و تهنيت عرض مي نمايم و از خداوند سبحان توفيق خدمت رساني وسيع، اهتمام به پيشرفت و توسعه عمراني و فرهنگي شهرها و روستاهاي شهرستان را براي همه اعضاي شوراهاي اسلامي مسئلت مي‌نمايم.  
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08