حضور حماسي مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي روز قدس + تصاوير

کد خبر: 167969 تاریخ انتشار: 1401/02/09
نمایش: 431
اخبار
امام جمعه، سرپرست فرمانداري و شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي شهرستان بروجن در پيامي مشترك از حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه اقشار مختلف مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس قدرداني كردند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، حجت الاسلام والمسلمين "سيد محمد احمدي" امام جمعه شهرستان بروجن، "فتاح کرمي" سرپرست فرمانداري بروجن و شوراي هماهنگي تبليغات شهرستان بروجن با صدور پيام مشترکي از احساس مسئوليت، حضور پرشور، انقلابي و آگاهانه مردم شهرستان بروجن در راهپيمايي روز جهاني قدس و حمايت از آرمان‌هاي مردم مظلوم فلسطين تشکر و قدرداني کردند.

متن پيام به شرح زير است:

بسم الله الرحمن الرحيم
حمد و سپاس بي کران خداوند سبحان را که به ما توفيق داد تا با درک ماه مبارک رمضان و ليالي نوراني قدر و در آستانه عيد سعيد فطر، با حضور شکوهمند و حماسي در "راهپيمايي سراسري روز جهاني قدس"، حمايت از مقاومت عزتمندانه مردم مظلوم و مسلمان فلسطين را فرياد زده و شکست خط سازش و سرعت گرفتن زوال رژيم غاصب و جعلي صهيونيستي و بيزاري از جبهه سلطه و استکبار و حاميان آن را در معرض ديد جهانيان قرار دهيم.

حضور حماسي و شكوهمند مردم مؤمن و انقلابي شهرستان بروجن در راهپيمايي روز جهاني قدس، برگ زرين ديگري را در تاريخ سراسر حماسه، ايثار و افتخار اين خطه ثبت كرد و اين حضور باشكوه و دشمن شكن كه در لبيك به نداي تاريخي امام راحل و عظيم الشأن و فرامين مقام معظم رهبري (مدظله العالي) شكل گرفت، بار ديگر وحدت، همدلي و هوشياري امت اسلامي در برابر توطئه هاي استكبار جهاني و صهيونيسم غاصب را به نمايش گذاشت.
شهرستان بروجن در روز جهاني قدس شاهد خلق حماسه اي ديگر بود و مردم مومن و روزه دار اين شهرستان ثابت كردند كه با آگاهي و بصيرتي ستودني در مسير دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطين پايدار و استوار هستند.

ضمن تحسين و ارج نهادن به شور و شعور راهپيمايان روز جهاني قدس، به پاس اين حماسه بزرگ و باشكوه و حضور آگاهانه و مدبرانه، بر خود لازم مي‌دانيم از آحاد مردم فهيم و شريف شهرستان بروجن و برگزار کنندگان راهپيمايي عظيم يوم ا... قدس قدرداني نماييم.
اميد است همواره در پرتو عنايات حضرت حق و پيروي از رهنمودهاي مقام معظم رهبري (مد ظله العالي) روز به روز شاهد اعتلا و پيشرفت ايران اسلامي، توفيقات بيشتر نظام مقدس جمهوري اسلامي در دفاع از ملت هاي مظلوم و آزادگان سراسر جهان باشيم.از درگاه ايزد منان، عزت، اقتدار و پايندگي روزافزون اسلام و مسلمين و پيروزي نهايي مردم سرزمين حماسه و مقاومت را خواستاريم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08