شهرستان بروجن؛ قطب توليد کاشي و سراميک چهارمحال و بختياري

کد خبر: 167979 تاریخ انتشار: 1401/02/10
نمایش: 761
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: 3 واحد توليد کاشي و سراميک مستقر در شهرک‌هاي صنعتي بروجن و گندمان سالانه 8 ميليون مترمربع انواع کاشي و سراميک در ابعاد مختلف را توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي‌کنند.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و جمعي از مسئولان به مناسبت هفته کار و کارگر با حضور در کارخانه صبا کاشي در شهرک صنعتي گندمان از بخش‌هاي مختلف بازديد و در جريان کم و کيف چرخه توليد و انواع  محصولات اين واحد صنعتي قرار گرفتند و همچنين روز کارگر را تبريک گفتند.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در حاشيه اين بازديد گفت: 3 واحد توليد کاشي و سراميک مستقر در شهرک‌هاي صنعتي بروجن و گندمان سالانه 8 ميليون مترمربع انواع کاشي و سراميک در ابعاد مختلف را توليد و روانه بازارهاي داخلي و خارجي مي‌کنند. 
کرمي افزود: وظيفه مي‌دانيم به‌منظور رفع موانع توليد و افزايش راندمان (تأمين آب مورد نياز صنعت، مسائل زيست محيطي و...) در جهت توسعه صنعت شهرستان و استان چهارمحال و بختياري گام برداريم.
گفتني است همچنين با حضور سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي از واحد‌هاي توليدي صنعتي روغن نباتي نهان گل، خوراک دام و طيور طلاسبزان و زرين لبنيات تاراز بازديد شد؛ مسائل اين واحدهاي توليدي، صنعتي مورد بررسي قرار گرفت و با اهداي شاخه‌هاي گل از زحمات و خدمات کارگران قدرداني و تجليل شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08