بررسي مسائل و مشکلات حوزه راه و شهرسازي شهرستان بروجن

کد خبر: 167988 تاریخ انتشار: 1401/02/11
نمایش: 365
اخبار
سرپرست فرمانداري بروجن با اشاره به ظرفيت‌هاي خوب گردشگري و بوم گردي در روستا‌هاي شهرستان بروجن، تسريع در ترميم و بازسازي راه‌هاي روستايي در سطح شهرستان را ضروري عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن با بيان اينکه استقرار شهرستان بروجن در مسير ۳ استان بزرگ اصفهان، فارس و خوزستان، بروجن را به شاهراه حياتي حمل بار و مسافر از جنوب به فلات مرکزي کشور تبديل کرده گفت: بخش عمده‌اي از تردد و ترافيک جاده‌اي وسايط نقليه سبک و سنگين چهارمحال و بختياري از جاده‌هاي اصلي اين شهرستان صورت مي‌گيرد.
فتاح کرمي بر بهره‌مندي از اين ظرفيت بالقوه‌ي جاده‌اي و ضرورت توسعه زيرساخت‌هاي جاده‌اي و حمل و نقل تاکيد کرد.
کرمي با اشاره به ظرفيت‌هاي خوب گردشگري و بوم گردي در روستا‌هاي شهرستان بروجن،  تسريع در ترميم و بازسازي راه‌هاي روستايي در سطح شهرستان را ضروري عنوان کرد.
تخصيص اعتبار جهت اصلاح راه‌هاي روستايي از اعتبارات سفر رياست محترم جمهوري به استان، تعيين تکليف و واگذاري زمين جهت احداث مسکن خانواده‌هاي بالاي دو معلول، تامين روشنايي نقاط حادثه خيز سطح شهرستان، تامين اعتبار به منظور اصلاح نقاط حادثه خيز از محل اعتبارات ماده ۱۶(بحران) از  موضوعات مهم مطرح شده در اين جلسه بود.
اين جلسه به رياست فتاح کرمي سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و با حضور نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، معاون هماهنگي امور عمراني استانداري، مديران کل راه و شهرسازي و راهداري و حمل و نقل جاده‌اي، مدير عامل شرکت توزيع نيروي برق در محل سالن اجتماعات شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانداري برگزار شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08