کميته کارگري شهرستان بروجن

کد خبر: 168038 تاریخ انتشار: 1401/02/22
نمایش: 377
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن: در شرايط جنگ اقتصادي نابرابر و اعمال تحريم‌هاي ظالمانه، حمايت و پشتيباني از عوامل توليدي به عنوان فرماندهان خط مقدم جبهۀ توليد و اشتغال ضروري است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در اولين جلسه کميته کارگري با بيان اينکه تأکيدات مقام معظم رهبري طي چندساله اخير حول محور اقتصاد، براي ما تکليف شرعي ايجاد کرده ‌است گفت: در شرايط جنگ اقتصادي نابرابر و اعمال تحريم‌هاي ظالمانه، حمايت و پشتيباني از عوامل توليدي به عنوان فرماندهان خط مقدم جبهۀ توليد و اشتغال ضروري است.
فتاح کرمي نسبت به رفع موانع توليد و تأمين مواد اوليه بعنوان ضرورت اساسي واحدهاي توليدي تآکيد کرد و افزود: در اين راستا مي‌توان با استفاده از دانش متخصصان بومي و نخبگان داخلي بر مسائل و مشکلات فائق آمد. 
سرپرست معاونت هماهنگي امور اقتصادي استانداري با اشاره به اينکه حدود 45 درصد شهرک‌ها و نواحي صنعتي در شهرستان بروجن مستقر است، گفت: جلسات ستاد تسهيل استان بصورت هر 6 ماه يکبار در اين شهرستان تشکيل مي‌شود. 
محمد کاظم منزوي افزود: تيم اقتصادي استان متشکل از (معاون اقتصادي استانداري، بنياد برکت، سازمان جهاد کشاورزي، سازمان صمت استان و ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري) بصورت مستمر در جلسات کميته‌هاي تخصصي کارگري و اقتصادي شهرستان حضور يافته و مسائل و مشکلات به صورت ميداني رصد مي‌شوند. 
احصاي مسائل و مشکلات و راهکار برونرفت از موانع موجود، سهولت تأمين مواد اوليه کارگاه‌ها، کارخانجات و واحدهاي توليدي، بازاريابي، صادرات و عدم تقاضا، تشديد عوارض گمرکي بر مواد اوليّه وارداتي، لزوم حمايت از صنعت و سرمايه‌گذار، فقدان نقدينگي و ناچيز بودن تسهيلات بانکي، لزوم تخصيص يارانه به صنعت و واحدهاي توليدي و تقويت کارگاه‌ها، کارخانجات و واحدهاي توليدي، بخشودگي جرائم، امهال و تقسيط (تسهيلات بانکي و امور مالياتي)، بي ثباتي بازار و نوسانات بورس از جمله موضوعات طرح شده در جلسه بود.
گفتني است جلسۀ کميتۀ کارگري شهرستان بروجن با محوريت پيگيري‌ مسائل حوزۀ صنعت‌گران (کارفرمايان و کارآفرينان) شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي سرپرست فرمانداري و با حضور معاون هماهنگي امور اقتصادي استانداري، معاون صنايع سازمان صمت استان، اعضاي شوراي تأمين و اعضاي کميته کارگري در سالن اجتماعات شهيد سپهبد حاج قاسم سليماني فرمانداري برگزار شد. 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08