بيست و هفتم ارديبهشت ماه، روز ارتباطات و روابط عمومي

کد خبر: 168057 تاریخ انتشار: 1401/02/27 01:04:09
نمایش: 405
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي 27 ارديبهشت"روز ملي ارتباطات و روابط عمومي" را به تمامي فعالان اين عرصه و طلايه داران اطلاع رساني تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن پيام "فتاح کرمي" به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
نامگذاري روزي به عنوان روز ملي ارتباطات و روابط عمومي در تقويم کشور، بيانگر اهميت و جايگاه ويژه روابط عمومي، اطلاع رساني و ارتباطات در مناسبات انساني، سازماني و اجتماعي دنياي امروز است.
روابط عمومي اصلي‌ترين حلقه ارتباط بين مديران، کارکنان و جامعه است و توسعه اجتماعي و فرهنگي يک جامعه در گرو توزيع عادلانه اطلاعات، روشنگري افکارعمومي، مردم مداري و احترام به حقوق انسان‌ها به منظور افزايش سطح مشارکت مردمي محقق مي‌شود که ماموريت انجام آن به عهده روابط عمومي سازمان‌هاست.
جايگاه روابط عمومي در سازمان‌‌ها به عنوان بازوي مشورتي، اين فرصت را به هر مجموعه ميدهد تا خدمات و وظايف خود را به درستي به اطلاع مردم برساند و از توان، ظرفيت و جايگاه رسانه‌ها براي آگاهي بخشي عمومي استفاده كند.
اينجانب حس مسئوليت پذيري و تلاش‌هاي بي وقفه، خدمات ارزنده حوزه روابط عمومي و ارتباطات را صميمانه ارج نهاده و فرارسيدن روز ارتباطات و روابط عمومي را به تمامي تلاشگران فرهيخته عرصه آگاهي بخشي، روابط عمومي و رسانه در شهرستان بروجن تبريک و تهنيت عرض کرده و براي فعالان ارجمند اين عرصه در سال توليد، دانش بنيان اشتغال آفرين از خداوند تبارک و تعالي توفيق روز افزون خواستارم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08