ديدار صميمي استاندار با اقشار مختلف مردم شهرستان بروجن

کد خبر: 178111 تاریخ انتشار: 1401/03/05
نمایش: 425
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با بيان اينکه تصميمات خوبي براي حل مشکلات مردم بروجن در جلسه شوراي اداري با حضور مسئولان استاني گرفته شده است، گفت: مسئولان براي حل مشکلات تلاش خود را مضاعف کنند.
استاندار چهارمحال و بختياري پنجم خردادماه در ديدار با جمعي از مردم شهرستان بروجن در مسجد حاج کرامت اين شهر با اشاره به اجراي طرح هدفمندي يارانه‌ها توسط دولت سيزدهم، اظهار کرد: با اجراي اين طرح يارانه‌ها بين افراد جامعه با عدالت توزيع مي‌شود، قطعا در ابتداي اجراي اين طرح با مشکلاتي روبرو خواهيم شد، اما قطعا اين طرح اقتصاد کشور را نجات مي‌دهد.
 غلامعلي حيدري افزود: دولت در راستاي حل مشکلات کشور گام‌هاي اساسي برداشته است، مردمي بودن مسئولان در اين دولت همواره مورد تاکيد است، در استان سفرهاي شهرستاني از مناطق محروم آغاز شد.
وي با بيان اينکه تصميمات خوبي براي حل مشکلات مردم بروجن در جلسه شوراي اداري با حضور مسئولان استاني گرفته شده است، عنوان کرد: مسئولان براي حل مشکلات تلاش خود را مضاعف کنند.
حيدري با اشاره به اينکه دولت سيزدهم در ابتداي کار با مشکلات اعتباري مواجه بود، يادآور شد: دولت با اقدامات مطلوب اجازه نداد تا کشور با چالش مواجه شود.
استاندار چهارمحال و بختياري در خصوص اقدامات صورت گرفته در حوزه مسکن، خاطرنشان کرد: با احداث مسکن حدود ۱۰۰ شغل در استان فعال مي‌شود، در شهرستان‌ها احداث مسکن در طرح نهضت ملي مسکن آغاز شده است.
وي افزود: به‌دنبال ايجاد ثبات در بازار و تامين کالاهاي اساسي مردم هستيم، با افزايش نظارت از احتکار کالا و گرانفروشي جلوگيري خواهيم کرد، عده‌اي درصدد بودند تا آرامش بازار را برهم بزنند، اما موفق نشدند.
حيدري با تاکيد بر اينکه منکر وجود مشکلات نيستيم، بيان کرد: اما مشکلات چهارمحال و بختياري از سطح کلان پيگيري مي‌شود، گاهي برخي کارها نيازمند اعتبار نيست، بلکه حل مشکل نيازمند اقدام جهادي است.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08