بررسي مسائل و مشکلات روستاهاي بخش گندمان

کد خبر: 178132 تاریخ انتشار: 1401/03/10
نمایش: 430
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: در سال گذشته ۲۰ ميليارد تومان اعتبار در حوزه عمراني به بخش گندمان اختصاص يافته است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي، فرماندار و جمعي از مسئولان شهرستان با حضور در جمع مردم روستاهاي گدارکبک، گردبيشه، دوراهان، بيژگرد به بررسي مسائل و مشکلات آن ها پرداختند.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن اهم مشکلات روستاها را در خصوص آب، جاده، عمران روستايي عنوان کرد و گفت: در سال گذشته نزديک به ۲۰ ميليارد تومان در حوزه عمراني به بخش گندمان اختصاص يافته است.
فتاح کرمي خواستار نگاه ويژه‌ دستگاه‌هاي مربوطه در خصوص تخصيص اعتبارات به پروژه‌هاي عمراني و توسعه روستايي شد و افزود: تلاش مي‌شود از محل اعتبارات ملي و شهرستاني در سال جاري بتوانيم به منظور رفع مشکلات روستاييان گام برداريم.
نماينده مردم شهرستان بروجن در مجلس شوراي اسلامي گفت: در سال گذشته ۸ ميليارد تومان از محل مشارکت اجتماعي به روستاهاي اين شهرستان اختصاص يافته است.
حجت‌الاسلام اميرقلي جعفري افزود: اين مبلغ به منظور بهسازي و تکميل مساجد، حسينيه‌ها، مدارس، راه‌ها و پارک‌هاي روستايي و... هزينه شده است.
بررسي به منظور رفع تداخلات اراضي با منابع طبيعي، پرداخت تسهيلات اشتغال، بهسازي و تکميل راه‌هاي روستايي، تأمين آب شرب و کشاورزي و... از مهم‌ترين موضوعات مطرح شده در اين نشست‌ها بود.
 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08