شوراي آموزش و پرورش شهرستان بروجن

کد خبر: 178139 تاریخ انتشار: 1401/03/11
نمایش: 744
اخبار
جلسه شوراي آموزش و پرورش به رياست فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن و با حضور اعضا برگزار شد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: آموزش و پرورش در جامعه نقش اساسي را عهده دار مي‌باشد و از اهميت و جايگاه خاصي برخوردار بوده و همه وظيفه داريم در راستاي تحقق اهداف آن تلاش کنيم.
فتاح کرمي با اشاره به اينکه تعامل و هم افزايي آموزش و پرورش و ساير ادارات منجر به بهبود کيفيت تعليم و تربيت خواهد شد، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش به عنوان متولي امر تعليم و تربيت با همياري و تعامل اعضاي شوراي آموزش و پرورش مي‌تواند چالش‌ها و موانع پيش رو را کاسته و به تعالي و پيشرفت روزافزون برسد.
 کرمي افزود: جلب سرمايه‌هاي مردمي و مشارکت خيرين از منابع قابل اعتماد و ارزشمند است و با دعوت از خيرين بسياري از مشکلات آموزش و پرورش حل مي‌شود.
 مدير آموزش و پرورش شهرستان بروجن گفت: تفاهم‌نامه احداث 2 آموزشگاه خيري در شهر نقنه امضا شد.
علوي افزود: اين 2 آموزشگاه با زيربنا حدود 6 هزارمترمربع در زمين مدرسه پسرانه امين و دخترانه ام‌الائمه به‌همت خير نيک‌انديش "حميد سيفي‌پور" و مشارکت اداره‌کل نوسازي و تجهيز مدارس چهارمحال و بختياري احداث خواهند شد.
گفتني است، بررسي مصوبات جلسه قبل، تجاري سازي و تغيير کاربري اراضي مازاد آموزشي به منظور ايجاد درآمد پايدار براي آموزش و پرورش، بحث و تصميم‌گيري درخصوص تغيير رنگ و شکل فرم مدارس، سرويس دانش آموزان و استحکام بناي مدارس غيرانتفاعي از مهم ترين موضوعات مطرح شده در اين جلسه بود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08