هشت طرح براي بهسازي فضاهاي روستايي شهرستان بروجن آماده شد

کد خبر: 178272 تاریخ انتشار: 1401/04/02
نمایش: 434
اخبار
سرپرست فرمانداري بروجن با اشاره به اجراي طرح‌هاي زيربنايي گفت: هشت طرح عمراني براي اصلاح و بهسازي فضاهاي روستايي اين شهرستان آماده شده است.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: اصلاح و بهسازي فضاهاي روستايي شهرستان بروجن ۳۰ ميليارد ريال اعتبار نياز دارد که تلاش مي‌شود اين مبلغ در کميته برنامه‌ريزي شهرستان تامين شود.
فتاح کرمي با اشاره به اختصاص دو هزار و ۵۰۰ ميليارد ريال اعتبار روستايي از رديف‌هاي ملي و ۲ هزار ميليارد و ۵۰۰ ميليون ريال اعتبار استاني براي اصلاح و بهسازي راه‌هاي روستايي چهارمحال و بختياري در سفر رييس‌جمهور و هيات دولت به استان افزود: تلاش مي‌شود سهم شهرستان بروجن از اين اعتبارات به‌زودي جذب و هزينه شود.
کرمي همچنين به اختصاص يک‌هزار ميليارد ريال براي بازنگري و تکميل طرح‌هاي هادي روستايي چهارمحال و بختياري در سفر رييس‌جمهور و هيات دولت به استان اشاره و تصريح کرد: با توجه به تعداد و ظرفيت روستاهاي شهرستان بروجن به‌ويژه در حوزه گردشگري بخش قابل‌توجهي از اين اعتبارات جذب و طرح‌هاي اين حوزه تا پايان سال ۱۴۰۱ اجرا مي‌شود.
وي در ادامه از پايان اُفُق ۱۰ ساله طرح‌هاي روستاي سيف‌آباد شهرستان بروجن بعد از ۱۰ سال و بازنگري آن در سال گذشته خبر داد و يادآور شد: فاز يک اجرايي اين طرح شامل ۱۰۰ متر کانيو، يک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع زيرسازي و يک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع آسفالت با هفت ميليارد ريال اعتبار در سال‌جاري آغاز شد.
کرمي با اشاره به وجود ۱۴ روستا در بخش بلداجي شهرستان بروجن و پيشرفت فيزيکي ۳۰ تا ۹۰ درصدي طرح‌هاي هادي اين روستاها اظهار داشت: با توجه به توان مالي ضعيف دهياري‌ها، انتظار مي‌رود بنياد مسکن انقلاب اسلامي حمايت بيشتري از اجراي طرح‌هاي هادي اين روستاها داشته باشد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08