14 تير‌ماه روز شهرداري‌ها و دهياري‌ها

کد خبر: 178372 تاریخ انتشار: 1401/04/14 07:41:49
نمایش: 385
اخبار
فتاح کرمي، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در پيامي، فرارسيدن چهاردهم تير‌ماه روز "شهرداري و دهياري" را به دست‌اندر‌کاران عرصه مديريت شهري و روستايي اين شهرستان تبريک گفت.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان بروجن، متن اين پيام به شرح زير است:

بسمه تعالي
شهرداري‌ها و دهياري‌ها نقش مهمي در ارتقاي کيفيت زندگي مردم بر عهده داشته و ميان شرح وظايف آنان و توسعه شهري و روستايي ارتباط معناداري وجود دارد و نقطه عزيمت توسعه ملي محسوب مي‌شود.  
موفقيت مديران شهري و روستايي در گروي تقويت مشارکت، انسجام اجتماعي، افزايش اعتماد عمومي و همچنين ارتباط سازنده با شهروندان، نخبگان و صاحب‌نظران است و اين رويکرد مي‌تواند موجب ارائه خدمات رضايت‌بخش به مردم شود.
نامگذاري چهاردهم تيرماه به عنوان روز «شهرداري و دهياري» اقدامي ارزشمند و فرصتي است مغتنم تا ضمن قدرداني از تلاش‌هاي خالصانه و شبانه روزي خادمان مردم در عرصه‌هاي مختلف شهري و روستايي، به ارزيابي عملکرد و فعاليت‌هاي اين نهاد اجتماعي به منظور ارتقاي سطح خدمت رساني به مردم پرداخته شود.
اينجانب ضمن تبريک اين روز، از خدمات بي‌شائبه کارکنان پر تلاش و خدوم شهرداري‌ها و دهياري‌هاي شهرستان بروجن تقدير و تشکر نموده؛ از درگاه خداوند متعال توفيقات روز افزون توأم با سلامتي را براي فعالان و زحمتکشان اين عرصه مسئلت دارم.
فتاح کرمي
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08