ستاد توسعه کشت گلخانه‌اي در شهرستان بروجن تشکيل مي‌شود

کد خبر: 178389 تاریخ انتشار: 1401/04/15
نمایش: 483
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: به منظور بررسي مسائل، مشکلات و تسريع در رفع آنها و چگونگي توسعه کشت گلخانه اي، ستاد توسعه کشت گلخانه اي در شهرستان بروجن تشکيل مي‌شود.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن در نخستين گردهمايي گلخانه‌داران استان چهار محال و بختياري که با حضور مدير کل دفتر امور گلخانه‌ها، گياهان زينتي و قارچ خوراکي وزارت جهاد کشاورزي در مجتمع آفتاب چغاخور برگزار شد گفت: توسعه کشت گلخانه‌اي راهي مطمئن در مديريت مصرف و صرفه جويي آب، برون رفت از بحران کم آبي، افزايش ارزش افزوده، بهره‌وري بهينه از منابع آبي و افزايش توليد در سطح محصولات کشاورزي و گلخانه‌اي است.
فتاح کرمي با اشاره به کاهش منابع آب‌هاي زير زميني و تغيير اقليم آب و هوايي نسبت به توسعه کشت‌هاي گلخانه‌اي تأکيد کرد.
 کرمي افزود: به منظور بررسي مسائل، مشکلات و تسريع در رفع آنها و چگونگي توسعه کشت گلخانه اي، ستاد توسعه کشت گلخانه‌اي در شهرستان بروجن تشکيل مي‌شود.
کرمي ايجاد زيرساخت‌هاي لازم از قبيل آب، برق، گاز و... را لازمه تحقق شهرک‌هاي گلخانه‌اي و روستاهاي گلخانه‌اي عنوان کرد و تصريح کرد: با مشارکت بخش خصوصي، سرمايه‌گذاران و کشاورزان در چشم اندازي ۵ ساله شهرستان بروجن به قطب گلخانه‌اي چهارمحال و بختياري تبديل خواهد شد.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08