مديريت زيست بومي تالاب‌هاي شهرستان بروجن/کميته طبيعت‌گردي در شهرستان بروجن فعال مي‌شود

کد خبر: 178414 تاریخ انتشار: 1401/04/16
نمایش: 451
اخبار
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: از تمام ظرفيت‌ها براي جذب گردشگر، ايجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادي شهرستان استفاده کرده و نهايت تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهيم داد.
به گزارش روابط عمومي فرمانداري، جلسه مديريت زيست بومي تالاب‌هاي شهرستان بروجن به رياست فتاح کرمي سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن، با موضوع تشکيل کميته طبيعت گردي و ساماندهي تالاب‌هاي اين شهرستان در محل فرمانداري برگزار شد.
سرپرست فرمانداري شهرستان بروجن گفت: با توجه به وجود جاذبه‌هاي طبيعي فراوان در اين شهرستان و استفاده از اين امتياز ويژه، مي‌توان گردشگري را محور توسعه شهرستان قرار داد.
فتاح کرمي خواستار اقدامات فوري در راستاي ساماندهي طبيعت گردي در تالاب چغاخور و گندمان به ويژه واگذاري و بهره برداري از مناطق گردشگري تالابها به بخش خصوصي شد.
وي با بيان اينکه با مهيا شدن زيرساخت‌ها مي‌توان در راستاي جذب گردشگر و نگهداري تالابها اقدام کرد، افزود: رسيدن به اين هدف همکاري و هماهنگي همه دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه و بخش خصوصي را مي‌طلبد.
کرمي يادآور شد: از تمام ظرفيت‌ها براي جذب گردشگر، ايجاد اشتغال جوانان و توسعه اقتصادي شهرستان استفاده کرده و نهايت تلاش خود را در اين زمينه انجام خواهيم داد.
وي افزود: با توجه به ظرفيت‌هاي طبيعي و گردشگري اين شهرستان کميته طبيعت گردي در هفته آينده فعال و از تالاب‌هاي بين المللي چغاخور و گندمان بازديد مي‌شود.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1403/01/08